Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال و بازیکن پیشین تیم ملی گفت: اقدام دراگان اسکوچیچ در خط زدن ۵ ملی‌پوش استقلال به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسید و بازی کردن با سرنوشت بازیکنان بود. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خط خوردن پنج بازیکن ملی‌پوش استقلال از تیم ملی در ابتدا و سپس دعوت مجدد از آنها اظهار داشت: این تصمیم منطقی نبود و همواره لازم است که تیم ملی با باشگاه‌ها تعامل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی مواقع باشگاه‌ها زودتر از موعد مقرر بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند و حالا هم تیم ملی می‌توانست از همان ابتدا با باشگاه استقلال تعامل کند. فکر می‌کنم اسکوچیچ از جای دیگری ناراحت بود و می‌خواست اقتدارش را اینگونه نشان دهد اما اقدام این مربی بازی کردن با سرنوشت بازیکنان بود. این تصمیم به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسید.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود کادر فنی استقلال توافق با اسکوچیچ در مورد بازی ندادن به ملی‌پوشان را رعایت نکرده‌، تاکید کرد: تیم ملی تازه روز گذشته اولین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت و مسابقه‌ای هم در پیش نداشت و اتفاق خاصی هم رخ نداد. در این فوتبال آن‌قدر بی‌نظمی و بی‌برنامگی وجود دارد که نمی‌توان این اتفاق را بزرگ کرد. تیم ملی این همه مشکل دارد و بهتر بود که اسکوچیچ به جای خط زدن بازیکنان استقلال، در مورد مشکلات اساسی تیم ملی صحبت می‌کرد. او تصمیم درستی نگرفته بود - که اصلاح شد - و با این کار با آینده و سرنوشت بازیکنان جوان بازی می‌شد. خوشحالم که اسکوچیچ در تصمیم خودش تجدید نظر کرد.

نامجومطلق در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: اسکوچیچ تصور می‌کرد که با این کار اقتدار خودش را نشان می‌دهد اما اتفاقا چنین اقدامی باعث تضعیف او می‌شد. من قبلا هم حامی این مربی بودم و با اینکه او بدون رزومه سرمربی تیم ملی شد اما در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی گرفت. اسکوچیچ به جای این کارها باید مثل کی‌روش پای خواسته‌هایش بایستد و اگر مشکل یا کمبودی وجود دارد، شجاعانه حرف بزند و سکوت نکند. این نمایش قدرت به خاطر این بود که او از جای دیگری ناراحت بود و احتمالا نمی‌توانست در مورد مشکلات تیم ملی صحبت کند.

مربی پیشین استقلال در خصوص شایعه جدایی فرهاد مجیدی تصریح کرد: امیدوارم این شایعه صحت نداشته باشد و فرهاد در استقلال بماند. او رکوردهای بی‌نظیری را در این فصل خلق کرد و حالا نسبت به گذشته باتجربه‌تر شده است، البته ما نمی‌دانیم پشت پرده چه مسائلی وجود دارد و قطعا خود فرهاد بهترین تصمیم گیرنده است.

موافقت اسکوچیچ با بازگشت بازیکنان استقلال/ پنج آبی‌پوش فردا در اردوی تیم ملیسیاست نقل‌وانتقالات استقلال در صورت ماندن مجیدی چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟