Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح چهار شنبه در رزمایش توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و اهدای ۲۵ جهیزیه به زوج‌های جوان که در شهر شوقان برگزار شد، اظهار کرد: ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به همه مردم مسلمان ایران تبریک عرض می‌کنیم.

امام جمعه بجنورد با تشریح ویژگی‌های این حضرت، گفت: حضرت معصومه زیارت نامه مخصوص دارد که نشان دهنده عظمت ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه داری مقام شفاعت است، افزود: ثواب زیارت مزار حضرت زهرا در زیارت مزار این بانو قرار داده شده است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به چالش‌های کن آبی، بیان کرد: برخی روستاهای شوقان با مشکل کم آبی در تابستان مواجه خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولان مرتبط خصوصاً فرماندار جاجرم از اکنون برای این مسئله تدبیر داشته باشد تا مردم در تابستان به مشکلی نخورند.

کد خبر 5504438

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوری امام جمعه بجنورد چالش کم آبی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا

دریافت 23 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان شهرستان آستارا با اجتماع در مزار شهدای این شهرستان مسیر مزار شهدا تا حسینیه بازارچه ساحلی را با دادن شعارهایی در حوزه حجاب و عفاف و با پای پیاده پیموده و با اهدای گل به ماموران فراجا از آنان برای اجرای طرح نور تقدیر کردند.

کد خبر 6093669

دیگر خبرها

  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد