Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:54:56 GMT

تولید ۶۰۰ تن گل محمدی طی سال جاری در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۶۰۴۱

تولید ۶۰۰ تن گل محمدی طی سال جاری در کرمانشاه

رحمان فیض‌قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان کرمانشاه ۲۸۰ هکتار باغ گل محمدی وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود از این مقدار در سال جاری ۶۰۰ تن محصول تولید شود.

وی افزود: زمین‌های سنگلاخی منطقه ورمنجه که در ۲۵ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد از سال ۹۳ به شکل باغستان مدرن درآمده و مساحت آن ۱۲۰ هکتار است که ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ هکتار آن باغ گل محمدی است.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: محصولات باغ گل محمدی در استان کرمانشاه پس از جمع‌آوری به شکل بسته‌بندی اولیه درآمده و در ۲ کارخانه در استان کرمانشاه فرآوری و تبدیل به گلاب می‌شود.

فیض‌قربانی خاطرنشان کرد: در فصل چیدن گل محمدی که در کرمانشاه از اواخر اردیبهشت‌ماه تا اواسط خردادماه است حدود پنج هزار نفر مشغول به کار می‌شوند و قرار است در چهار سال آینده ۲ هزار هکتار باغ جدید هم احداث شود که میزان نیروی کار را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

کد خبر 5504452

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جهادکشاورزی کرمانشاه گل محمدی باغات بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد استان کرمانشاه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز