Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به همراه مدیران و معاونان این نهاد از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد ضمن حضور در سالن پذیرش مراجعات حضوری، به صورت چهره به چهره به مشکلات برخی از مراجعه‌کنندگان رسیدگی کرد.

بختیاری همچنین با حضور در سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ ریاست جمهوری و شنیدن مشکلات اقشار مختلف، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم در این سامانه شد.

رئیس کمیته امداد در دیدار با حجت الاسلام صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: کمیته امداد با تمام توان و امکانات در کنار دولت مردمی برای خدمت به نیازمندان آماده است.

وی با تشریح گزارش عملکرد کمیته امداد، هدف از این بازدید را هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر بین دو مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: تعاملات در راستای رفع دغدغه‌های مردم باید افزایش یابد.

همچنین حجت‌السلام صالحی در این دیدار از تشکیل بیش از ۳۰ میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی چهره به چهره به مراجعان خبر داد.

وی در پایان از عملکرد موثر و مفید کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پاسخگویی تلفنی رئیس کمیته امداد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری رئیس کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  در برخی از محلات  میزان فرسودگی واحد‌های مسکونی  افزایش یافته است گفت: در برخی از محلات ما شاهد آن هستیم که علاوه بر بافت‌های تاریخی سکونتگاه‌های غیررسمی هم وجود دارند که وجود این بنا‌های ناپایدار زمینه ساز به خطر افتادن  جان هم وطنان شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه برای ایجاد و تسریع در جریان نوسازی بافت‌های فرسوده و ایجاد سقف‌های امن  وزارت راه و شهرسازی دو راهکار اساسی در دستور کار قرار گرفته است افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته برای نوسازی بافت‌های فرسوده بیش از ۷۰  درصد مردم  و ساکنان این بافت‌ها از  بسته‌های تشویقی مطلع نیستند. بنابراین ارتباط دو طرفه برای اجرایی شدن این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح‌ها ارتباط دو سویه برقرار کرده ایم و با استفاده از نیرو‌های مردمی و از محل اردو‌های مردمی بیش از ۷۰۰ نفر در گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها حضور دارند.

آیینی با بیان اینکه با استفاده از پروانه‌های رایگان و با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی شهرسازانه این طرح‌ها را شروع کرده ایم  گفت: ۲۴۵ شهر در این قالب بسته‌های بومی خود را طراحی کرده اند تا این طرح‌ها با همکاری جهادی گروه‌های جهادی از امروز  فعالیت‌های خود را شروع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار