Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «در گلو مانده مرا فریادها» با موضوع سردار شهید حسن بهمنی طی مراسمی رونمایی شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب «در گلو مانده» توسط دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران برگزار شد. این کتاب نگاهی به زندگی، خاطرات و دیدگاه‌های سردار شهید حسن بهمنی است که پژوهش و تالیف آن بیش از دو سال به طول انجامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی گودرزی فرزند شهید حسن گودرزی پژوهشگر و مولف کتابِ سردار شهید حسن بهمنی است. او پیش از این کتاب زندگینامه پدر خویش را با نام «مجاهد بصیر» در انتشارات ابراهیم هادی به چاپ رسانده بود. وی کتاب‌های دیگری برای شهدای مدافع حرم نوشته است که شهیدان مصطفی صدرزاده و احمد مشلب در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

«در گلو مانده مرا فریادها» برگرفته از شعر مادر شهید بهمنی است؛ این کتاب در 9 فصل و چهار ضمیمه و با 528 صفحه توسط نشر دهم منتشر شده است.

گفتنی است، شهید حسن بهمنی اولین فرمانده پادگان حضرت، ولی عصر (عج) بعد از عزل بنی‌صدر است که در زمان مدیریت او نسخه منافقین در تهران با گشت‌های ثارالله و القارعه پیچیده شد. این شهید گمنام که تا به حال کسی به او نپرداخته است، متولد میدان شوش تهران و بزرگ شده خیابان نیروی هوایی است. اوضاع مالی خانواده‌اش بسیار خوب بود و حتی شرایط برای ادامه تحصیل در خارج از کشورش برایش مهیا بود، اما او لباس سبز پاسداری به تن کرد و ترجیح داد بماند و سرباز امام خمینی (ره) باشد.

وی در عملیات بدر به همراه حاج کاظم رستگار، ناصر شیری و مرتضی شکوری به درجه رفیع شهادت نائل شد و بعد از سال‌ها مجاهدت در بهشت زهرای تهران در قطعه 26، ردیف 88، شماره 19 برای همیشه آرام گرفت.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معرفی کتاب انتشار کتاب شهدای دفاع مقدس شهدای جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی