Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در متن پیام سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان لرستان آمده است:

دهه کرامت یادآور لطیف ترین علایق و مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده، غربت و بیماری و مرگ را در فصل جوانی برای او آسان کرده است، دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است، این که می توانند رهبری دل های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده دار بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهه اول ذیقعده به یمن میلاد فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد فرخنده و پر نور و سرور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع ) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است و این دهه تجلی تداعی کننده رحمت و کرامت پروردگار متعال به مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

دهه اول ذی القعده که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم (ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

اینجانب ایام بسیار مبارک و پر برکت ولادت سراسر نور و شادی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و پر نور و سرور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع ) و دهه نورانی کرامت را به همه پیروان راستین ائمه معصومین (ع )، هم استان های ولایتمدار، کلیه همکاران خدوم و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همواره در کانون گرم خانواده موفق و مؤید باشید.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیب دوم ستاد یحیی الهی

46

کد خبر 1636999

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی استان لرستان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری