Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال جام مدافعان سلامت ویژه بیمارستان های مناطق 22گانه شهرداری تهران در مجموعه ورزشی پیام خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، محسن راجی در این خصوص اظهار کرد: این مسابقات با حضور 32 تیم از بیمارستانهای دولتی به مناسبت هفته سلامت و با اجرای مراسم افتتاحیه در روز 19 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی ساعی آغاز و پس از 32 بازی به صورت تک حذفی به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی پیام به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه با قضاوت داور بین المللی سید مهدی سید علی و با حضور مدیران شهری و پیشکسوتان ورزشی به همراه تقدیر از خانواده مدافع سلامت و تقدیر از پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.
معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: تیم بیمارستان بقیه الله (عج) قهرمان٫بیمارستان شهید مطهری نائب قهرمان، بیمارستان آیت الله کاشانی سوم و بیمارستان شریعتی تیم اخلاق این دور از مسابقات شدند.
به گزارش آریا، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام مدافعان سلامت ویژه بیمارستان های مناطق 22گانه با حضور شهردار و معاونین منطقه، مدیر کل سلامت و معاون سازمان ورزش شهرداری تهران، خانواده شهدای مدافع سلامت و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اختتامیه مسابقات فوتسال جام مدافعان سلامت ویژه بیمارستانهای مناطق گانه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است