Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بوچستان از دستگیری پزشک قلابی در شهرستان مهرستان در جنوب استان خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور فردی مشکوک با عنوان پزشک در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بوچستان ادامه داد: در بررسی انجام گرفته مشخص شد این فرد با جعل عنوان پزشک و وارد نمودن داروهای خارجی کشورهای همسایه قصد فریب مردم را داشته است.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی قضائی و با حضور تیمی از ماموران پلیس و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان این متهم در یکی از روستاهای شهرستان توسط مأموران انتظامی دستگیر و تعداد 19 هزار و 300 قلم دارو و شربت‌های غیرمجاز خارجی و فاقد مجوز به ارزش 700 میلیون ریال از محل طبابت وی کشف و ضبط شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست، برای درمان بیماری های خود به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

سارقان مسلح تحت تعقیب در عملیات ضربتی پلیس زاهدان دستگیر شدندآخرین عامل شهادت ستوان"مصطفی محبی پارسا" دستگیر شدسردار اشتری در پاسخ به تسنیم: فراجا ‌20 هزار میلیارد ریال کالای احتکاری کشف کرد/ هوشمندسازی پلیس به کجا رسید؟

22 تن ماکارونی قاچاق در سیستان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بوچستان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نیمروز هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی "میل نادر" به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی متوقف کردند که در بازرسی از خودروی توقیف شده 22 تن ماکارونی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه کالای قاچاق کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان با 11 فقره سرقت مسلحانه در ایرانشهر

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در بخش "دامن" شهرستان ایرانشهر موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بوچستان افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس پاسگاه دامن شهرستان، در نهایت محل اختفاء متهمان شناسایی و سارقان که 4 نفر بودند طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و به 11 فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه  در سطح بخش "دامن" شهرستان اقرار کرده اند.

سرهنگ جوکار با اشاره به کشف یک دستگاه موتور مسروقه، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی و دو قبصه سلاح سرد به کار رفته در سرقت ها، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اننتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بوچستان فرمانده انتظامی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد