Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، مددجویان نخبه در زمینه های مختلف علمی-پژوهشی، علوم قرآنی، ورزشی، فرهنگی- هنری و مخترعین، مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، کریم زارع همزمان در آغاز دهه کرامت با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، بیان داشت: این نهاد همواره برای افزایش ظرفیت های فکری روحی مددجویان نخبه تا رسیدن به عرصه کسب و کار، برنامه های مختلف حمایتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم زارع با اشاره به اینکه افزایش حمایت از نخبگان تحت پوشش از رویکردهای اصلی این نهاد است، ادامه داد: امداد برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت یک وظیفه عام و برای برنامه ریزی رشد نخبگان یک وظیفه ویژه دارد، که با این نگاه به توانمندسازی بیشتر جامعه کمک خواهد شد.

زارع وظیفه ویژه در رشد این قشر برجسته و نخبه را اولویت برنامه ریزی برای اشتغال و ادامه فعالیت آنان دانست و افزود: قطعا در این مسیر مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد اما با حمایت و مساعدت نیکوکاران می توان بصورت ویژه برنامه ریزی نمود تا با تمام امکانات موجود، در همه حوزه ها به هر نحو ممکن که فضای نخبگان ایجاب کند، خدمت کنیم.

وی با اشاره به آیه شریفه فإن مع العسر یسرا، گفت: مددجویان نخبه تفسیر مجسم این آیه شریفه هستند که با مجاهدت و صبر، روح خود را تربیت کرده و از دل سختی ها و مشکلات به نخبگی و کمال رسیده‌ و اکنون جزء گنجینه‌های این نهاد مقدس هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به رویداد ملی "دختران ماه" به عنوان نخستین و بزرگترین اجتماع دختران نخبه و استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد کشور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم، اظهار داشت: در این همایش تعدادی از نخبگان استان اصفهان نیز اعزام شده اند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز دختر کمیته امداد استان اصفهان کریم زارع مددجویان نخبه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است