Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تماس تلفنی با «نبیه بری» انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس پارلمان لبنان را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، هنیه در این مکالمه تلفنی عنوان کرد: امیدواریم لبنان شاهد ثبات و امنیت و پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی باشد تا بتواند به حمایت‌های خود از مسئله فلسطین و حق آوارگان فلسطینی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در لبنان در این دور از ریاست بری، بیش از پیش به حقوق انسانی خود در مسیر بازگشت به وطن خویش دست یابند.

روز گذشته رسانه های لبنانی اعلام کردند: نبیه بری با ۶۵ رأی از مجموع ۱۲۸ رأی بار دیگر به عنوان رئیس پارلمان لبنان انتخاب شد. وی پس از این انتخاب، گفت: مخلصانه دست های خود را به منظور نجات کشور به سمت همگان دراز می کنم. باید در رد عادی‌سازی روابط با دشمن با یکدیگر متحد شویم.

گفتنی است، نبیه بری در سال ۱۹۹۲ برای اولین بار به عنوان رئیس پارلمان لبنان انتخاب شد و تا کنون ۷ دور متوالی این سمت را بر عهده گرفته است.

کد خبر 5504690 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه لبنان فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسجدالاقصی ترکیه جنگ اوکراین مسکو عراق ایران عادی سازی روابط با اسرائیل حمله روسیه به اوکراین راهپیمایی پرچم عنوان رئیس پارلمان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا