Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسن بهرام نیا در دیدار با معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان گفت: در این زمینه خط کشی مسیر‌های منتهی به مهران، ایمن سازی و لگه گیری مسیر‌های مهران باید در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: مهران گرانیگاه و قبله گاه عاشقان اهل بیت (ع) است و باید تمامی زیرساخت‌های این مرز تجهیز و مهیای ورود و خروج زائران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که حدود ۹۰ درصد راه‌ها و مسیر‌های منتهی به مهران آماده رفت و آمد و تسهیل رفت تردد زائران عتبات عالیات است، گفت: تا سه ماه آینده نیز تلاش خواهیم کرد که نقاط حادثه خیز این مسیر‌ها رفع شود.

او با اشاره به ضرورت تسریع نصب سایبان‌ها در پایانه مرزی مهران و پایانه برکت تاکید کرد و گفت: بخشی از زیرساخت‌های پایانه برکت برای احداث حداقل ۲۰ هزار متر مربع سایبان مهیا است.

او گفت: تا این لحظه ۱۳ هزار متر مربع سایبان پیمان سپاری شده است که برای تسریع در انجام عملیات از ظرفیت دستگاه‌های عضو ستاد اربعین استفاده خواهیم کرد.

 بهرام نیا با اعلام این خبر که ۲ تونل مهم در مسیر منتهی به مهران و پایانه مرزی مهران تا اربعین زیر بار ترافیک می‌رود، گفت: برای تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مرزی مهران تاکنون ۸ استان معین از ماشین آلات مستقر هستند.

استاندار ایلام برگزاری باشکوه و مطلوب اربعین ۱۴۰۱ را از مهم‌ترین اولویت‌های استان ذکر کرد و گفت: امسال ۴۵ میلیارد تومان برای لگه گیری، ایمن سازی مسیر‌های منتهی به مهران در این استان ابلاغ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز مهران تردد زوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان