Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:36:22 GMT

اروگوئه - ایران هم لغو می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۸۰۹۵

همچنان برنامه آماده سازی تیم ملی ایران نامشخص و مبهم است

شاید بازی ایران و اروگوئه برگزار نشود.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبالی، فدراسیون فوتبال ایران هنوز پاسخ نهایی و قطعی خود را برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی اروگوئه را به فدراسیون فوتبال این کشور نداده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد دیدار دوستانه ایران و اروگوئه مطرح شده اما این احتمال وجود دارد که این دیدار، برگزار نشود!

فدراسیون فوتبال اروگوئه از مدت ها قبل برنامه خود را در فیفادی فعلی مشخص کرده و قرار بود سه بازی را در برابر مکزیک، آمریکا و جامائیکا برگزار کنند که بازی برابر جامائیکا که قرار بود 22 خرداد برگزار شود لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا یاران کاوانی در روزهای 13 و 16 خرداد در دو بازی دوستانه خارج از خانه برابر مکزیک و آمریکا به میدان می روند و در تلاش هستند تا سومین بازی دوستانه خود را در شهر "مونته‌ویدئو" پایتخت اروگوئه برابر ایران برگزار کنند.

دیداری که اگرچه به خاطر حضور بازیکنان سرشناس در لیست اروگوئه، می‌تواند محک بسیار خوبی برای شاگردان اسکوچیچ باشد اما به نظر می‌رسد با توجه به فاصله زیاد قطر تا اروگوئه ( پرواز دوحه تا مونته‌ویدئو، 21 ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد) و انجام فقط یک بازی دوستانه در خاک اروگوئه، شاید تیم ملی قید بازی دوستانه با حریف سرشناسش را بزند چرا که که گویا فدراسیون فوتبال در تلاش است تا در اردوی قطر، سه بازی تدارکاتی را برای تیم ملی قطعی کند. بازی با تیمهایی که فعلا نامشان از ساختمان فدراسیون به بیرون درز نکرده اما گویا فدراسیون این 3 بازی را به تک بازی با اروگوئه ترجیح خواهد داد.

اخبار داغ 

بغض نادر محمدخانی برای سیروس قایقران در طرفداری: خودم را مقصر می دانم! استوری حاشیه ساز دختر سرپرست موقت فدراسیون برای قهرمانی استقلال! گریه کردن زینچنکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اسکاتلند - اوکراین / عکس مارک کلاتنبرگ: گل کریم بنزما به لیورپول صحیح بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بازی دوستانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «ویندزور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد:

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی فرد و مرتضی منصوریان

لازم به توضیح است، سمینار فوق از ۲۴ تا ۲۸ جون ۲۰۲۴ (۴ تا ۸ تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6097964

دیگر خبرها

  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مورد عجیب عبدالله
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد