Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: بین ۴۰ هزار تا ۷۰ هزار میلیارد تومان برای ودیعه مسکن برای دهک ها پایین پیشبینی کردیم که به زودی در روزهای جاری مردم می توانند در سامانه ثبت نام کنند و قابل پرداخت است.

به گزارش خبرگزاری برنا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با اقدامات وزارتخانه برای بحث مسکن، اظهار داشت: در مورد بحث اجازه بسته اجرا بها تهیه شده و در ستاد تنظیم بازار تصویب شده است که به موجب آن در شهر ۲۵ درصد افزایش در تهران را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: بین ۴۰ هزار تا ۷۰ هزار میلیارد تومان برای ودیعه مسکن برای دهک ها پایین پیشبینی کردیم که به زودی در روزهای جاری مردم می توانند در سامانه ثبت نام کنند و قابل پرداخت است. 

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: آژانس های مسکن نیز به نوعی باید کارت های تخصصی و اعتباری از وزارت مسکن بگیرند و در سامانه مسکن ثبت نام کنند و وجود این سامانه با توجه به اینکه زیر ساخت آن در حال حاضر وجود ندارد، نشان می دهد سال آینده می دانیم فلان مسکن مربوط به چه کسی است و با چه میزانی اجاره داده شده است و حتما باید اینها در سامانه ثبت شود و در سامانه قابل کنترل است. 

قاسمی در رابطه با اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی، گفت: ۵۶۰ هزار واحد مسکونی خالی به وزارت دارایی معرفی شده است که از این میزان ۰ هزار واحد اعتراض کردند و در حال بررسی است و مابقی خانه ها اعتراضی دریافت نشده است. حدود ۴۰۰ هزار خانه جدید خالی نیز گزارش شده است. 

وی افزود: خانه های خالی به گونه ای دیده شده که اگر اجاره ندهند ضرر سنگینی می کنند و اجرای این قانون بسیار فایده خواهد داشت و تاثیر خوبی دارد. 

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با آخرین وضعیت ۴ هزار مسکن، تصریح کرد: در رابطه با نهضت ملی مسکن با آقای رئیس جمهور جلسه داشتیم و قرار است دو پارت دو میلیونی را در کشور آغاز کنیم. آخرین آماری که وجود دارد این است که بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد از خاک برداری تا سقف کارهای ساختمانی را در دست اجرا داریم.

وی افزود: امیدوار هستیم تا سالگرد دولت این میزان را به حدود ۲ میلیون برسانیم تا در دو پارت دو میلیون آن را تا پایان دولت تحویل دهیم. اولین سری این واحدها از مهر ماه امسال تحویل خواهد شد و به صورت ماهانه تحویل واحدها را در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار مسکن وام ودیعه مسکن وزیر راه و شهر سازی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان

بهروز مرادپور بیان کرد: بر اساس نقشه و مدل های هواشناسی، روز دوشنبه به دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری، علاوه بر افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در نقاطی از استان، بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط، بارش باران، رعد و برق، احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می رود.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مناطق مختلف استان مشاهده نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم