Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:57:53 GMT

۵۵ تُن مصالح ساختمانی احتکاری در اسلام آبادغرب کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۸۳۴۲

۵۵ تُن مصالح ساختمانی احتکاری در اسلام آبادغرب کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموران انتظامی اسلام آبادغرب پس از اطلاع از احتکار مقدار زیادی مصالح ساختمانی در یک واحد صنفی شهر رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور در خیابان ابومسلم خراسانی اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازرسی ها، ۳۶ تن گچ سفید و گچ خاک، ۱۶ تن سیمان و ۳ تن پودر سنگ احتکاری به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

ماموران در ادامه ضمن دستگیری فرد محتکر، وی را برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی دادند.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس اخبار پلیس اسلام آباد غرب مصالح ساختمانی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی