Web Analytics Made Easy - Statcounter

معارفه رییس هیات ورزش های همگانی سپاه شهرستان همزمان با مراسم افتتاح دفاتر هیات فوتبال و همگانی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دفتر هیات فوتبال و ورزش های همگانی سپاه شهرستان پردیس با حضور سرگرد پاسدار مرتضی قلعه نوئی مسئول قرارگاه جهادی ورزش شهرستان پردیس وهمچنین اعضا  هیات فوتبال سپاه و چندتن از پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان، دفتر هیات فوتبال و هیات ورزش های همگانی سپاه شهرستان پردیس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور گسترده مردم بومهن همراه بود و همچنین پس از افتتاح این دفتر  سید محسن داشخانه به عنوان ریاست هیات ورزش های همگانی سپاه شهرستان پردیس معارفه شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان در این مراسم گفت: هیات فوتبال سپاه از مهر ماه 1400 به ریاست سیدعلی سیدی زیر نظر قرارگاه جهادی ورزش شهرستان پردیس راه اندازی شده ودر حال حاضر فعالیت جهادی وگسترده ای درعرصه فوتبال شهرستان دارد که برپایی مسابقات فوتسال جام شهدای مقاومت سپاه در پاییز 1400 و مسابقات فوتسال جام رمضان در بهار 1401 نمونه ای از فعالیت های این هیات از بدو تاسیس تا به امروز در سطح شهرستان می باشد.

داشخانه نیز رییس هیات همگانی

ورزش سپاه اظهارداشت: ورزش مانند واکسنی برای جامعه برای مقابله با بسیاری از بیماری های اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: متاسفانه تکیه بیش از حد به بحث ورزش قهرمانی باعث شده تا امر مهم ورزش همگانی که سلامت جامعه را تا حدود زیادی تضمین می کند در سایه قرار گرفته و بدون تردید در این باره یک فدراسیون و حتی وزارت ورزش به تنهایی پاسخگوی نیاز ها نیستند و این امر مهم باید به شکل یک قانون در همه سازمان های دولتی و خصوصی به مرحله اجرا در آید.

وی افزود: هزینه کردن در مورد ورزش همگانی قبل از آن که یک خرج کردن باشد یک پس انداز است و سلامت روحی و جسمی افراد با پرداختن به ورزش باعث شادابی و نشاط جامعه می شود و دستاوردهای مهمی در بر دارد که تقریبا همه از مزایای آن با خبریم و ورزش همگانی هم یکی از ضروریات زندگی است مثل غذا خوردن و تنفس کردن که باید به آن توجه کرد و این هم یک جنبه دیگر از فهرست تاثیرات اجتماعی ورزش است.

 در انتهای این مراسم توسط مسئولان مراسم ‌و پیشکسوتان ورزشی بومهن از دختران حاضر در برنامه با اهدای گل بمناسبت هفته کرامت تقدیر شد.

انتهای پیام/

خبرنگار نسا نژادزارع

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پردیس هیات فوتبال هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند