Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبیان ضمن محکوم کردن ساخت فیلم ضد دینی و ضد ایرانی عنکبوت مقدس در جشنواره کن، گفت: اصل و اساس جشنواره کن بیشتر به سمت و سوی فیلم‌های ضد دینی و ضد اسلامی است و فیلم هایی که سیاه نمایی از وضعیت خاورمیانه و در رأس ایران باشد در جشنواره کن مقام کسب می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سالگرد رحلت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد بسترساز و منشأ انقلاب اسلامی بود و جرقه سرنگوی رژیم ستمشاهی از ۱۵ خرداد ۴۲ زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در سال ۴۲ خاطرنشان کرد: امام راحل در سال ۴۲ امید به سربازان در گهواره خود داشتند و برخی از افراد به این تحلیل امام (ره) خندیدند، ولی بعد دیدیم که افرادی که سال ۴۲ نوزاد بودند در سال ۵۷ انقلاب کردند.

فرمانده سپاه کاشمر ضمن محکوم کردن ساخت فیلم ضد دینی و ضد ایرانی عنکبوت مقدس در جشنواره کن تصریح کرد: توقع از کشورهای اروپایی و به خصوص فرانسه که سابقه اسلام ستیزی و دین ستیزی و مقابله نظام و انقلاب ایران را دارد، بیش از این نیست و اصل و اساس جشنواره کن بیشتر به سمت و سوی فیلم های ضد دینی و ضد اسلامی است و فیلم هایی که سیاه نمایی از وضعیت خاورمیانه و در رأس ایران باشد در جشنواره کن مقام کسب می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان کاشمر اذعان کرد: در سال‌های گذشته همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) بحث اعزام کاروان هایی در دستور کار بود ولی در دو سال گذشته به دلیل کرونا این اعزام ها متوقف شد و امسال نیز تنها استان های تهران، قم و سمنان در این مراسم شرکت می کنند.

یعقوبیان با بیان اینکه مراسمات سالگرد ارتحال امام (ره) در کاشمر نسبت به سال‌های گذشته پررنگتر برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان کاشمر حداقل یک برنامه به مناسبت به ایام برگزار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۸ برنامه محوری و شاخص در ایام ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در کاشمر برگزار خواهد شد، تشریح کرد: فضاسازی سطح شهر، اکران فیلم، شب شعر، محفل انس با قرآن، مسابقه کتابخوانی از کتاب زندگی به سبک روح الله، مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، شب خاطره جانبازان ۷۰ درصد به بالا و ... از جمله برنامه‌هایی است که در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام جشنواره کن ضد دینی و ضد ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند