Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخعی گفت: پس از پیگیری‌های زیاد با مسئولان مرتبط در وزارت راه، راهداری و برنامه بودجه کشور با دستور اکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تامین اعتبار محور نهبندان به شهداد در پی تخریب سال ۹۷ به دلیل سیل ان شاءالله هفته آینده عملیات اجرایی تعمیر و بازسازی این محور با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری کشور رسما آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران از دیدار با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اظهار کرد: پس از پیگیری های زیاد با مسئولان مرتبط در وزارت راه، راهداری و برنامه بودجه کشور با دستور اکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تامین اعتبار محور نهبندان به شهداد در پی تخریب در سال ۹۷ به دلیل سیل ان شاءالله هفته آینده پس از گذشت پنج سال عملیات اجرایی تعمیر و بازسازی این محور با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری کشور رسما آغاز خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات پیگیری شده از وزیر اقتصاد، رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک ملی جهت اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی به محور نهبندان به بیرجند به منظور دوبانده شدن مقرر شد موضوع فوریت داشتن این محور در اسرع وقت برای طی مراحل قانونی فورا به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه اعلام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع سوم حل پرداخت تسهیلات بانک تجارت از محل ماده ۵۶ قانون برای محور سربیشه به درح و ماهیرود بود که با پیگیری های انجام شده کار به مرحله پرداخت تسهیلات رسیده اما اختلاف نظری وجود دارد که می‌طلبد توسط مجموعه وزارت راه و وزارت اقتصاد با یک تفاهمی مشکل حل شود.

نخعی عنوان کرد: مقرر شد سازمان بازآفرینی کشور نسبت به اجرای چندین پروژه مهم از جمله ساخت مدرسه، احداث کارگاه اشتغالزایی، سالن ورزشی، بهسازی بازار قدیم نهبندان، سنگفرش معابر بافت تاریخی، آزاد سازی حریم و مرمت تعدادی از آسبادهای نهبندان، بازسازی شبکه آب، نمای مسجد گلستان و سنگفرش کوچه عاشوراخانه و … اقدام کند.

وی اظهار کرد: دستور روکش بخشی از آسفالت سربیشه به نهبندان و زاهدان از دیگر موضوعات مطرح شده بود که این را هم وزیر دستور کار داد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مهم بعدی دستور به معاونت توسعه منابع وزارتخانه راه و شهرسازی برای پیگیری مجدانه ارتقای نمایندگی به اداره راه و شهرسازی در شهرستان سربیشه بود.

نخعی افزود: نکته بعدی این بود که سازمان راهداری مکلف شد احداث و روکش راه های روستایی شهرستانهای نهبندان و سربیشه را به طور جدی پیگیری و برنامه اجرایی خودش را هر چه زودتر ارائه دهد.

وی اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه راه آهن زاهدان نهبندان سربیشه بیرجند نیز قرار شد توسط شرکت راه آهن برای آغاز هر چه زودتر عملیات اجرایی این مسیر صورت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات تعدادی از شهروندان در شهرستان نهبندان و سربیشه که در خصوص واگذاری زمین مشکل داشتند به وزیر منتقل شد و دستورات لازم به سازمان زمین و مسکن برای رفع سریع مشکلات داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی راه و شهرسازی محور نهبندان وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد