Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:33:16 GMT

عملیات اجرایی بهسازی محور نهبندان به شهداد آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۶۳۹۶

عملیات اجرایی بهسازی محور نهبندان به شهداد آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با وزیر راه و شهرسازی و تأکید وزیر بر تأمین اعتبار پروژه محور نهبندان به شهداد اظهار کرد: پنج سال از زمان تخریب این محور بعد از سیل سال ۹۵ می‌گذرد و ان شاء الله هفته آینده عملیات تعمیر و اجرایی محور مذکور با حضور معاون وزیر راه به صورت رسمی آغاز می‌شود که اتفاق مبارکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با بیان اینکه با آغاز عملیات این پروژه انتظار چندین ساله مردم نهبندان محقق می‌شود، بیان‌کرد: یکی دیگر از پیگیری‌ها موضوع اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی برای دو بانده شدن محور نهبندان به بیرجند بود که در دیدار با وزیر اعلام فوریت داشتن آن به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه مورد تأکید قرار گرفت.

نخعی ادامه داد: حل مشکل پرداخت تسهیلات بانک تجارت از محل ماده ۵۶ قانون برای محور سربیشه به درح و ماهیرود نیز در دیدار با وزیر راه مورد بررسی قرار گرفت و درخواست شد که مجموعه وزارت راه و وزارت اقتصاد و دارایی با تفاهم این مشکل را رفع کنند.

وی گفت: همچنین مقرر شد سازمان بازآفرینی کشور نسبت به اجرای چندین پروژه مهم از جمله ساخت مدرسه، کارگاه اشتغال زایی و سالن ورزشی، بهسازی بازار قدیم نهبندان، سنگفرش بافت تاریخی نهبندان و بازسازی شبکه آب و… و. اقدام لازم را انجام دهد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با اشاره به اینکه یکی دیگر از پیگیری‌ها در دیدار با وزیر راه و شهرسازی دستور انجام روکش آسفالت محور سربیشه به نهبندان و زاهدان اظهار کرد: در مورد تسریع در اجرای پروژه راه آهن زاهدان -نهبندان –سربیشه- بیرجند نیز قرار شد توسط شرکت راه آهن برای آغاز هر چه زودتر عملیات اجرایی این مسیر اقدامات لازم صورت بگیرد.

نخعی یادآور شد: همچنین مقرر شد سازمان راهداری مکلف شده است که احداث و روکش راه‌های روستایی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه را به طور جدی پیگیری شود.

کد خبر 5504497

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس راهسازی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد دیدار با وزیر وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد