Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره ای با حضور پرشور کودکان و خانواده ها با محوریت خانواده پویا و شاد در سمنان خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این جشنواره با حضور پرشور کودکان و خانواده‌ها با محوریت خانواده پویا و شاد در سمنان برگزار شد و خانواده‌ها لحظات شاد و مهیجی را در خیابان ورزش سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای مدرن امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است و در این جشنواره تلاش کردیم با استفاده از ورزش‌های گروهی و خانوادگی، علاوه بر فراهم کردن فضای شاد و مفرح، بر همبستگی و همدلی بیشتر خانواده‌ها نیز بیفزاییم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به فراهم کردن رشته‌های مختلف ورزشی در این جشنواره، تصریح کرد: بازی‌های بومی و محلی، دارت، طناب کشی، بازی با حلقه و فوتبال از ورزش‌هایی بود که خانواده‌ها در محیطی متفاوت همراه با فرزندان خود از آن استفاده کردند و استقبال پرشور از این جشنواره الزام برگزاری این گونه برنامه‌ها را بیش از پیش نشان داد.

نجم با بیان اینکه نخستین سه شنبه‌های با نشاط، دهم خرداد ماه در خیابان ورزش، خیابان ابوذر و بلوار آیت الله عالمی شهر سمنان برگزار شد؛ خاطر نشان کرد: همگانی شدن و عمومی شدن ورزش از سیاست‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان می‌باشد.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (ع) و روز دختر، هدایایی به دختران و بانوان اهدا شد.

نجم اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هیأت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان، تربیت بدنی سپاه شهرستان، اداره ورزش و جوانان، سازمان بسیج شهرستان و هیأت ورزش‌های همگانی برپا شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پایان تصریح کرد: سه شنبه‌های بانشاط هفته آینده میزبان محله امیرالمومنین در مسکن مهر شهر سمنان خواهد بود.

کد خبر 579148

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره شادی و نشاط روز دختر میلاد حضرت معصومه ورزش همگانی نشاط شهری نشاط شهروندی خانواده شاد نشاط اجتماعی و پویایی جامعه شاد شهر سمنان شورای شهر سمنان سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري سمنان شهرداری سمنان شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت که چند هفته قبل پیش به‌دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، دار فانى را وداع گفت.

بیش‌از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو مسعود اسكويى را به عنوان يک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، مسابقات ورزشی را دنبال می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شد.

"ورزش سه" اين ضايعه را به خانواده اسكويى و جامعه رسانه‌اى كشور تسليت عرض مى‌نمايد.

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت