Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@08:15:17 GMT

برگزاری جشنواره " چله تابستونه" در کیش

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۰۱۸۵

برگزاری جشنواره ' چله تابستونه' در کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری جشنواره تابستانه به مدت چهل روز در جزیره کیش خبر داد. جواد جمالی جشنواره تابستانه را جشنواره‌ای تقویمی عنوان کرد و گفت: هر ساله با همت بخش خصوصی و فعالان گردشگری جشنواره تابستانی در کیش برگزار می‌شد.

جمالی با اشاره به این که در سال جاری نیز برنامه‌های متنوعی برای این رویداد در نظر گرفته شده اظهار داشت: به دلیل مقارن بودن جشنواره تابستانه با ایام محرم و صفر مدت زمان این رویداد محدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: مدت زمان برگزاری این جشنواره چهل روز بوده و به همین جهت این جشنواره "چله تابستونه کیش" نامگذاری شده است که با همکاری بخش خصوصی به ویژه موسسه جشنواره‌ها برگزار خواهد شد.

جواد جمالی از برنامه ریزی برای ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها پس از پایان جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود و به دلیل حضور اقوام مختلف ایرانی در جزیره کیش این ترکیب یک مزیت رقابتی برای برگزاری برنامه‌های این ایام خواهد بود.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این موضوع که امیدواریم در حوزه مذهبی نیز برنامه‌های خاصی با رویکرد گردشگری در جزیره کیش برگزار کنیم افزود: سوگواره‌ای خاص در ایام عزدارای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اربعین حسینی برگزار خواهد شد و استفاده از ظرفیت اقوام مختلف ایرانی ساکن در کیش نیز برای برگزاری این سوگواره در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است جشنواره تابستانی کیش از ۲۷ خرداد تا ۷ مرداد با همکاری بخش خصوصی و موسسه جشنواره‌ها برگزار خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جزیره کیش منطقه آزاد کیش مناطق آزاد منطقه آزاد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس