Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد ساکی گفت: ماموران این یگان هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی ‏سواری مشکوک شدند که در در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۶ هزار و ۹۵۵ نخ انواع سیگارت خارجی و قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

او در ادامه گفت: در این خصوص پروند‌های تشکیل و یک متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس ملایر با مخلان امنیت با تمام ظرفیت مقابله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با مزاحمت‌ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ احمد ساکی در ادامه گفت: به دنبال ایجاد نا امنی‌های متعدد از سوی یک نفر اراذل و اوباش در تفرجگاه‌های شهر ملایر و ایجاد اخلال در نظم و امنیت شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق در کوتاه‌ترین زمان مخفیگاه این متهم شناسایی و بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

ساکی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد این متهم دارای چهار فقره سابقه از جمله سرقت، مواد مخدر و درگیری بوده که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس