Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:41:13 GMT

۵۰ تروریست داعشی تحویل عراق شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۰۳۷۱

۵۰ تروریست داعشی تحویل عراق شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، مرکز اطلاع رسانی اخبار جنگ در عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در چارچوب توافق و تفاهم مشترک و با هدف مبارزه با عناصر تروریست داعش در سطح منطقه‌ای و بین المللی، فرماندهی عملیات مشترک، ۵۰ تروریست را از نیروهای موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوریه» تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه شبه نظامیان قسد عناصر تروریستی داعش را از طریق دروازه مرزی ربیعه تحویل نیروهای عراقی داده‌اند.

در این بیانیه آمده است: این عناصر تروریستی برای انجام تحقیقات و بازجویی تحویل مراجع امنیتی و اطلاعاتی شده‌اند.

بیانیه مذکور افزود: فرماندهی عملیات مشترک به همکاری و هماهنگی خود با طرف‌های ذی ربط جهت ریشه کن کردن تروریسم و قطع منابع مالی آن ادامه می‌دهد.

کد خبر 5505010

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق داعش نیروهای قسد رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا ترکیه مسجدالاقصی جنگ اوکراین مسکو ایران عراق حمله روسیه به اوکراین سوریه راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، عناصر اشغالگر صهیونیست به منطقه جیوس واقع در شرق قلقیلیه و روستای اوصرین در جنوب نابلس یورش بردند. منطقه الخضر واقع در شهر بیت لحم نیز جزو مناطقی بود که نظامیان صهیونیست به آنها حمله کردند.

نظامیان متجاوز به اردوگاه عسکر در شهر نابلس نیز حمله کردند. این حملات صهیونیست‌ها باعث وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در شهر نابلس شد.

گردان‌های قدس مستقر در طوباس اعلام کردند که یک عملیات موفقیت آمیز علیه عناصر رژیم صهیونیستی در این منطقه انجام دادند.

بر اساس این گزارش، عناصر اشغالگر در اطراف منطقه الضبابات در کمین نیروهای مقاومت گرفتار و گلوله باران شدند.

نیروهای مقاومت حین عقب نشینی عناصر صهیونیست از اردوگاه‌های عسکر قدیم و جدید در نابلس آنها را به گلوله بستند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام اعلام کردند: شهدای فلسطینی در جریان نبرد ۱۵ ساعته خود با اشغالگران در منطقه دیرالغصون واقع در طولکرم، ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد آوردند. آنها چند عملیات ترکیبی را که برجسته‌ترین آنها عملیات بیت لید و النبی الیاس بود علیه عناصر صهیونیست انجام دادند.

کد خبر 6097812

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس