Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید حسینی درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهارداشت: این مشکلات همیشه بوده و الان هم هست، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم و برای جام جهانی آماده شویم. 

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه شما در لیگ ترکیه بازی کرده‌ای و از شرایطت بگو، عنوان کرد: شرایط خوبی داشتم و توانستم در بیشتر مسابقات بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال خوبی داشتم و در این چند ماهی که به جام جهانی مانده همه بازیکنان باید تمرکز داشته باشیم که با قدرت زیاد به اردوها بیاییم و امیدوار باشیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دوره قبل جام جهانی درخشش خوبی داشتید و می‌دانید چقدر نیاز به تدارکات بهتر و آماده‌سازی خوبی هست، تصریح کرد: ما بازیکن هستیم و بازیکن باید تمام تمرکز خود را برای تمرین بگذارد. امیدوارم کسانی که ارتباط برقرار می‌کنند و باعث می‌شوند بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم وظایف خود را انجام دهند تا بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

این ملی‌پوش فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید از وقتی اسکوچیچ آمده از کنعانی زادگان و خلیل‌زاده استفاده کرده هر چند شما هم گاهی در ترکیب بودید، حالا این ۲ بازیکن نیستند و امید روی شما در اردو بیشتر است، آیا فکر می‌کنید دفاع در جام جهانی تغییر کند، گفت: من همیشه سرباز تیم ملی هستم، اینجا تمام تلاشم را می‌کنم و هر موقع مربی تیم صلاح بداند بازی می‌کنم، فقط این مدنظر من است.

وی درباره اینکه دوست دارید کدام کشور حریف دیگر ما در جام جهانی باشد، یادآور شد: به نظر من خیلی فرقی نمی‌کند و در آن زمان ما باید آماده باشیم. حالا اینکه اوکراین رقیب ما باشد یا اسکاتلند خیلی فرقی نمی‌کند و باید آماده‌سازی‌مان خوب باشد که بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید حسینی بازیکن فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم