Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زهره‌ای امروز چهارشنبه در دیدار با معاونان استاندار لرستان، با اشاره به اینکه هدف از این جلساتی که برگزار می‌شود هم تعامل است هم ارتباط نزدیک تر و بعد هم مشورت بگیریم و کمک بدهیم به هم و کمک بگیریم تا نواقص را برطرف کنیم، اظهار داشت: همه مشکلات را بیان می‌کنند اما وقتی خروجی را نگاه می‌کنیم مشخص می‌شود هنوز لَنگ میزنیم و هنوز خیلی از مشکلات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موارد سو مدیریت را باید پیدا کنیم، تصریح کرد: با وجود این همه سرمایه‌های انسانی تحصیل کرده چرا مشکلات باید تداوم داشته باشد؟

معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور با تاکید بر اینکه باید تعریفی در مسیر سیستم مدیریتی خود داشته باشیم و در راستای آن حرکت کنیم تا زمانی که یک نفر از این ماشین خارج می‌شود نفر بعدی بتواند همان مسیر صحیح را به پیش ببرد، افزود: وظیفه ما در دیوان محاسبات همراهی با مجموعه مدیریت کشور در بخش‌های رسیدگی‌های مالی است.

زهره‌ای با اشاره به اینکه رویکردی که دنبال می‌کنیم هم یک رویکرد انقلابی است، انقلابی به این معنی که در مسیر حرکت نباید عقب بمانیم و اقدامات باید سریع باشد، گفت: در جریان سفر به استان‌ها هم مسائلی احصاء می‌شود و تجربیاتی کسب می‌شود که ما را در مسیر کار کمک می‌کند و در تصمیم گیری ها می‌تواند نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه نگاه ما این است که همه مدیران در درجه اول خوب هستند، اما یک تعدادی از مدیران نمی‌توانند و نمی‌پذیرند در مسیر خوب قرار بگیرند، تصریح کرد: این افراد را هم ابتدا با تذکر و بیان نکته راهنمایی می‌کنیم و اگر نشد رسیدگی قضائی می‌کنیم.

معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور با تاکید بر اینکه از زمانی که دکتر بذرپاش در مجموعه دیوان محاسبات حضور پیدا کرده‌اند، حرکت انقلابی و چابک و فعال شکل گرفته و سطح هم افزایی ارتقا یافته است، افزود: در مراحل رشد سازمانی، گزارش نویسی ها، تهیه گزارش تفریق و… رشد پیدا کرده‌ایم و اتفاقات خوبی افتاده است.

زهره‌ای با اشاره به اینکه توجه به نیروی انسانی و چابک سازی منابع انسانی در دستور کار است، گفت: حرکت خوبی را پیش می‌رویم اما ایده آل نیست و هنوز در ابتدای کار هستیم و باید سرعت را بیشتر کنیم؛ در استان‌ها هم با استانداران و معاونان استاندار در جلسات مشترک تبادل فکر و اندیشه می‌کنیم تا بهترین تصمیم سازی ها در مجموعه‌ها شکل بگیرد.

به سرانجام رساندن پروژه‌های بلاتکلیف نیازمند همت دو چندان است

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه اتفاقات مثبت رقم نخواهد خورد مگر اینکه همراهی و همدلی بین مجموعه دیوان محاسبات و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد، اظهار داشت: ان شاالله با توکل بر خدا و فعالیت جهادی دولت مردمی که هدفش خدمت رسانی به مردم است بتوانیم امور را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه با حجم زیادی از پروژه‌های بلاتکلیف و مانده روی دست استان مواجهیم، تصریح کرد: نیاز است تلاش و همت دو چندانی به کار گرفته شود تا پروژه‌ها را به سرانجامی برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه با این وضعیت اقتصادی و اعتباری کار بسیار سختی در پیش است، افزود: برخی موضوعات چندین بار رفت و برگشت و جلسات متعدد در تهران و… نیاز دارد تا پروژه‌ای را فعال کنیم و به نقطه مطلوب برسانیم.

دالوند با اشاره به اینکه این مسائل نیازمند به همراهی و همدلی بین دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی است، یادآور شد: نگاه استاندار لرستان هم بر تحقق همین تعامل است، در این راستا هم با مدیریت خوب استاندار تا کنون خوب پیش رفته‌ایم و امیدواریم این نگاه استمرار داشته باشد تا همه همدل شویم تا خدمت رسانی مطلوبی را داشته باشیم.

رسالت دیوان محاسبات مصداق «حاسبو قبل ان تحاسبوا» است

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه نقش و رسالت شما را مصداق «حاسبو قبل ان تحاسبوا» می‌دانیم، اظهار داشت: قبل از اینکه دستگاه‌ها و مدیران عمداً یا سهواً دچار خطا شوند یکی از دستگاه‌هایی که جلوی انحراف را می‌گیرد و هدایت می‌کند به سمت و سوی مناسب دیوان محاسبات است.

وی با بیان اینکه در جلسه اخیر نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب نیز، رهبر معظم انقلاب تشکر کردند از عملکرد و گزارش عملکرد دیوان محاسبات و ابراز رضایت کردند که این پشتوانه ارزشمندی برای دیوان محاسبات است، تصریح کرد: قبل از اینکه اتفاقی بیفتد مجموعه دیوان محاسبات باید هدایت کننده باشد تا دولت پاک دست و مردمی که در رأس آن یک مجتهد است از آلودگی‌هایی که در سال‌های قبل ایجاد شده خودش را بیرون بکشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه آنچه مسلم است و اگر بخواهیم واقع بینانه قضاوت کنیم رضایت افکار جامعه امروز از سلامت دستگاه‌های اداری میانگین و قضاوت خوبی نیست و این هم یک روز و دو روز شکل نگرفته و نتیجه روزگاران متوالی است؛ افزود: مدیران پاک دستی که در مجموعه‌ها کار می‌کنند و جامعه با چشم بد به آنها نگاه می‌کنند بیشترین زجر را از این شرایط می‌برند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه از ابتدا اگر جلوی این مسائل گرفته شود خیلی بهتر است، گفت: امیدواریم به گونه‌ای فعالیت کنیم در پایان سال مشکلی نباشد و رفته رفته این غبار و نگرانی که در مردم هست پاک شود و کار در نظام برآمده از خون شهدا و زحمات انسان‌هایی که امروز جانباز هستند، در مسیر خودش و در جای خودش شکل بگیرد.

کد خبر 5504481

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان محاسبات کشور خرم آباد بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان اردبیل خراسان رضوی مشهد احتکار مواد مخدر سالروز ارتحال امام خمینی کشاورزی مجموعه دیوان محاسبات معاون هماهنگی امور استاندار لرستان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور