Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@22:49:38 GMT

آشنایی با بهترین شرکت های صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۰۹۹۸

آشنایی با بهترین شرکت های صنعتی

 

در اینجا قصد داریم تا شما را با تجهیزات صنعتی و سه شرکت برتر در این زمینه، آشنا کنیم. تا انتها همرا ما باشید تا درباره شرکت های صنعتی، اطلاعات مفیدی به دست آورید.

اتوماسیون صنعتی چیست؟

در سال های اخیر اتوماسیون صنعتی در ایران و جهان پیشرفت چشمگیری داشته است. از این رو شرکت های صنعتی مختلف برای پیشرفت و ترقی خود، به دنبال استفاده از این تکنولوژی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع به جایگزینی پی ال سی ها به جای نیروهای انسانی برای کارکرد و کنترل دستگاه ها، اتوماسیون صنعتی گفته می شود. گاهی اوقات کنترل و اندازه گیری بخش های مختلفی از برخی صنایع مانند: صنعت نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع غذایی و ... بسیار پیچیده بوده و نمی توان آن را به دست تکنسین ها و مهندسین سپرد. زیرا کوچکترین خطای انسانی در چنین شرایطی، آسیب های جبران ناپذیری را به جای خواهد گذاشت. از این رو شرکت های صنعتی برای کاهش میزان خطا، افزایش سرعت و راحتی، کار را با اتوماسیون صنعتی اداره می کنند. در ادامه به معرفی 3 شرکت صنعتی خواهیم پرداخت.

شرکت صنعتی چیست؟

به شرکت هایی که برای تولید، اندازه گیری و کنترل محصولات خود فرایند اتوماسیون صنعتی را بکار می گیرند، شرکت صنعتی گفته می شود. اغلب این شرکت ها دارای کارها و محاسبات پیچیده می باشد. از این رو از پی ال سی های PLC برای بالابردن دقت و سرعت خود استفاده می کنند.

معرفی سه شرکت صنعتی بزرگ

حال می خواهیم سه شرکت صنعتی بزرگ را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

شرکت صنعتی زیمنس

تاریخچه شرکت صنعتی زیمنس

بزرگترین شرکت صنعتی در اروپا، زیمنس نام دارد. شرکت صنعتی زیمنس که دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ قرار دارد، در ۱۲ اکتبر سال ۱۸۴۷ توسط ارنست ورنر فون زیمنس تاسیس شد. هم اکنون شرکت صنعتی زیمنس از به نام ترین و معتبرترین شرکت های صنعتی آلمان است که زمینه های سلامت، صنعت، انرژی، بهداشت و درمان، زیرساخت و صنایع شهری فعالیت دارد. به گونه ای که لقب آیینه ی تمام نمای تاریخ فنی و مهندسی آلمان را به خود اختصاص داده است. هم اکنون این شرکت صنعتی بیش از 170 سال سابقه درخشان در زمینه نوآوری و مهندسی بدست آورده است. برای خرید محصولات زیمنس با نمایندگی زیمنس در ایران تماس بگیرید.

خدمات شرکت صنعتی زیمنس

از جمله خدمات شرکت صنعتی زیمنس می توان به محصولات و خدمات مربوط به خدمات مهندسی برق و الکترونیک اشاره کرد. اما به طور کلی محصولات این شرکت را می توان به شرح زیر دسته بندی کرد:

محصولات مرتبط با ساختمان محصولات پزشکی محصولات مرتبط با انرژی محصولات مرتبط با ترابری و لجستیک درایوها محصولات مرتبط با کارخانه ‌های صنعتی و اتوماسیون محصولات مرتبط با روشنایی

 شرکت صنعتی اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) یک شرکت تجهیزات الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون در کشور فرانسه وجود دارد. زمینه ی اصلی فعالیت این شرکت، در حوزه تولید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، مهندسی برق و توزیع و انتقال انرژی الکتریکی می باشد.

جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر در سال ۱۸۳۶ شرکت اشنایدر الکتریک را در فرانسه تاسیس نمودند. طولی نکشید که این برند در تمام جهان جایگاه ویژه ای پیدا کرد و توانست اعتبار و اعتماد مشتریان خود را بدست آورد. بگونه ای که شرکت صنعتی اشنایدر در سال ۲۰۱۵ عضو ۵۰ شرکت برتر اروپا شد.

محصولات اشنایدر الکتریک

همانطور که پیشتر گفته شد، شرکت صنعتی اشنایدر الکتریک از اصلی ترین و فعال ترین تولیدکنندگان محصولات برقی و الکتریکی است. این شرکت به کمک جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها در حوزه صنعت برق، مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر بهترین محصولات را تولید می نماید. پرکاربدترین و عمده ترین محصولات  شرکت صنعتی اشنایدر الکتریک عبارتند از:

سافت استارتر رله کنترل فاز کنتاکتور کلید حرارتی پوش باتن تایمر کلید جرثقیل پاورمتر خازن کلید اتوماتیک فیکس بی متال پی ال سی کلید اتوماتیک کلید مینیاتوری چراغ سیگنال منبع تغذیه جوی استیک رله رله ضربه ای محافظ جان کلید هوایی اینورتر سنسور لیمیت سوئیچ

شرکت صنعتی  ABB(ای بی بی)

تاریخچه

در سال 1883 یک شرکت سوئیسی به نام ASEA تاسیس شد. کار این شرکت، تولید برق و ژنراتور بود. هشت سال بعد از آن یعنی در سال 1891 میلادی شرکتی به نام BBC در زمینه تولید موتورهای DC, AC ، ژنراتور، توربین های بخار و مبدل ها در کشور سوئد تاسیس شد. این دو شرکت (ASEA, BBC) به دلیل زمینه فعالیت مشترکی که داشتند، در آگوست سال 1987 با یکدیگر ادغام شدند و شرکت صنعتی ABB(ای بی بی) را راه اندازی کردند. از زمان تاسیس شرکت ABB تا کنون بیش از 120 سال گذشته و هنوز هم این شرکت در بخش های تولیدی و ابتکارات نوآورانه پیشگام می باشد. به گونه ای که در سال 2020 بزرگترین کارفرمای صنعتی سوئیس شناخته شد.

محصولات شرکت صنعتیABB (ای بی بی)

از آنجایی که این شرکت یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت هنای صنعتی سوئیس است، شروع به تولید و عرضه ی پیشرفته ترین تجهیزات الکتریکی نموده است. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از:

محصولات تولید و توزیع برق

شرکت صنعتی ABB به تولید اجزای مهم و اصلی توزیع و انتقال شبکه برق فشار قوی می پردازد. در این بخش شرکت ای بی بی ، سوئیچ ها، ترانسفورماتورها، مدارهای محافظتی (Circuit Breakers)، کابل ها و تجهیزات مرتبط برای عملکرد بهتر محصولات و افزایش طول عمر آن ها را تولید می نماید. برای خرید محصولات ای بی بی با نمایندگی abb ای بی بی در تهران تماس بگیرید.

اتوماسیون صنعتی

در بخش اتوماسیون صنعتی، شرکت ABB اقدام به تولید محصولاتی نموده است که به کنترل و تولید دقیق تر منجر می شود. این محصولات در صنایع مختلفی مانند: نفت و گاز، مواد شیمیایی و دارویی، نیرو، فلزات، مواد معدنی و خمیر کاغذ و کاغذ کاربرد دارند.

محصولات ولتاژ پایین (Low Voltage)

شرکت صنعتی ABB یکی از به نام ترین و بزرگترین تولیدکنندگان محصولات هوشمند ساختمانی تحت استاندارد KNX می باشد. از این رو تجهیزات محافظتی ولتاژ پایین (Circuit Breakers)، محصولات کنترلی، سوئیچ ها، لوازم جانبی سیم کشی و کابل کشی برای محافظت از تاسیسات و تجهیزات الکترونیکی و همچنین انسان ها در برابر اضافه بار الکتریکی (Electrical Overload) را تولید می نماید.

محصولات کنترل و اتوماسیون شبکه برق (Power Systems)

در این شرکت محصولاتی برای انتقال و توزیع مناسب برق و نیروگاه ها نیز تولید می شود. همچنین سیستم های انتقال جریان متناوب انعطاف پذیر (FACTS) ، سیستم های ولتاژ بالا جریان مستقیم (HVDC) و سیستم های مدیریت شبکه نیز در این مجموعه تولید می شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شرکت های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره بر مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی بر اجرای کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علیرضا مهاجر، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه جهش تولید در دیمزارهای این استان میانگین سرانه زمین در کشور را ۳.۲ هکتار دانست و اظهار کرد: اگر به کمتر از این میزان برسیم قطعاً با کاهش بهره‌وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه واردات دانه‌های روغنی توسط واردات‌کنندگان در ازای خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان است، افزود: پس از پرداخت وجه به کشاورزان و تأیید آن اجازه واردات به این شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بلوک‌بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است که به صورت پهن‌بندی مدیریت می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری مزارع می‌شود.

مهاجر در مازندران باید کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم را برعهده دارند و باید بر اساس رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

بابک مؤمنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را در امر تولید دانست و گفت: تولید بذر محصولات کشاورزی در مازندران با جدیت دنبال می‌شود و در سال‌جاری این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تلاش این سازمان بر تأمین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی است.

کد خبر 749731

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود