Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:22:18 GMT

دشمنان به دنبال حذف تفکرات امام خمینی(ره) هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۱۳۷

دشمنان به دنبال حذف تفکرات امام خمینی(ره) هستند

به گزارش ایرنا، فاطمه طباطبایی روز چهارشنبه در نخستین گردهمایی دختران روح‌الله که در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد افزود: استکبار می‌خواهد به دولت‌های ضعیف حمله و آنها را غارت کند و این حرکت استکبار خلاف تفکرات حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با تاکید بر معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) ادامه داد: دختران روح‌الله نسلی با کمترین میزان شناخت و درک شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب هستند از همین رو باید تلاش کنند تا با همه جنبه‌های این مرد بزرگ آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تخریب شخصیت امام هستند، آنها فقط شخصیت سیاسی حضرت امام خمینی (ره ) را ترویج می‌دهند، این وظیفه ماست که شخصیت والا، تفکر و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب را بشناسیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

همسر مرحوم احمد خمینی (ره) گفت: امام خود را فدای ملت و در مقابل ظلم و در برابر اقدامات استکباری رژیم ستم‌شاهی با شجاعت ایستادگی کرد که تبعات بسیاری از جمله تبعید و دوری از وطن را برایشان به دنبال داشت.
وی با بیان اینکه پس از ورود به خانواده خمینی با ابعاد مختلف و وسیع شخصیت امام آشنا شدم، اضافه کرد: امام خمینی (ره) رهبری انقلابی و مدافع مظلومان و ظلم ستیز بود، در مقابل ظلم کوتاه نمی‌آمد. 

طباطبایی با اشاره به اخلاق خوب و مهربان امام ادامه داد: باید در دولت انقلابی و اسلامی ابتدا با مهربانی و دوستی رفتار کرد و سپس به تذکر و برخورد رسید، همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اینگونه بودند.

به گزارش ایرنا، نخستین گردهمایی دختران روح‌الله در روز ولادت حضرت معصومه (ص) در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) با حضور دختران جوان و انقلابی ایران اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی امام خمینی مصلای امام خمینی رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی امام خمینی مصلای امام خمینی کمیته امداد امام خمینی امام خمینی مصلای امام خمینی رحلت امام خمینی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌ عظیم اسدزاده ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان نمین با اشاره به اهمیت علم و آگاهی و تاثیر آن در رشد و تعالی شخصیت انسان‌ها اظهار کرد: شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید مطهری دارای تفکر عظیم علمی و دینی برای جهان اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال نابودی مغزهای متفکر نظام جمهوری اسلامی هستند و با هدف ترور شخصیت‌های علمی و معنوی، سعی در ریشه‌کردن هادیان و مروجان دین اسلام دارند و تنها هدفشان تسلط حاکمان کفر بر جوامع مسلمین است.

امام جمعه شهرستان نمین ترویج و نشر آثار ارزشمند شهید مطهری را فریضه‌ای مهم قلمداد کرد و افزود: هر کدام از این آثار علمی، حکمتی مطهر برای تصفیه و پالایش مغزهای ناپخته افرادی است که با افکار نادرست در پوشش اصطلاح روشنفکرانه بذرهای سمی در روح و جان انسانها می‌کارند.

اسدزاده عظمت جهان هستی را در تعلیم و تذکیه نفوس انسان‌ها دانست و تصریح کرد: بنای خلقت، برای علم و راهنمایی بشر است که خدای متعال با تعلیم اسماء و علوم الهی به اولین خلقت انسانی، بنیان جهان هستی را بر پایه علم و منطق پایه‌ریزی کرد و انبیای الهی را در جایگاه معلمان برای هدایت جامعه فرستاد.

وی به معرفی علمای بزرگ جهان اسلام به عنوان الگوهای رستگاری پرداخت و گفت: جاودانگی و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت متکی به دو عنصر قوی جدیت و پشتکار است که علمای بزرگ از فرصت‌های کوتاه برای اندوختن ذره‌ای علم و دانش با هدف گره‌گشایی مسائل دینی و علمی دریغ نکردند.

کد خبر 6095134

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب