Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با موضوع مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) اطلاعیه ای صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با موضوع مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) اطلاعیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی عبد صالح خدا و ارتحال جانکاه خورشید فروزان عالم اسلام و ستاره درخشان آسمان عرفان، سرور مجاهدان راه حق و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره)، فقیه مجاهدی است که با منطق نبوی، شجاعت حیدری و قیام حسینی خود، کرامت را به مستضعفان، عزت را به مؤمنان، شوکت را به مسلمانان و معنویت را به دنیای مادی ارزانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید نظام مقدس اسلامی، مردم شریف و انقلابی قم را به شرکت در آیین های نکوداشت مقتدای آزادگان، به شرح ذیل دعوت می نماید:

1. مجلس بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از سوی ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) جمعه 1401/03/13 بعد از فریضه مغرب و عشا در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر.

2. مجلس بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین یوم الله 15 خرداد از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم - شنبه 1401/03/14 بعد از فریضه مغرب و عشا در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم حضرت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902339

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر