Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در عمده فروشی ۳۸ هزار تا ۴۰ هزار تومان و خرده فروشی ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان است.

یوسف خانی می گوید: روزانه ۱۶۰۰ تن مرغ در تهران عرضه می شود که بخشی از این میزان مازاد بر تقاضاست و همین امر منجر به فروش کمتر از نرخ مصوب در بازار شده است.

رئیس اتحادیه پرنده  و ماهی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و مازاد عرضه بر تقاضا پیش بینی می شود که تا پایان ماه قیمت تغییری نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلو مرغ ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، ران مرغ ۴۵ هزار تومان، فیله ۹۰  تا ۹۵ هزار تومان و سینه مرغ ۸۰ هزار تومان است.

برای جلوگیری از زیان مرغداران وزارت جهاد کشاورزی راهکارهایی همچون خرید حمایتی، رفع ممنوعیت صادرات و پرداخت تسهیلات برای نهاده را اجرایی کرده است/باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ قیمت مرغ تازه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • آیا با خرده های پاک کن می توان دوباره پاک کن ساخت؟ (فیلم)
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟