Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی عصر چهارشنبه در جشن بزرگ دختران آفتاب که به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد اظهار داشت: روز دختر در حقیقت یادآور مجاهدت‌ها و مقاومت‌های زنان اهل بیت (ع) در طول تاریخ اسلام است.

معاون نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به شخصیت حضرت خدیجه کبری (س) وی را به عنوان مجاهد و فعال در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی و فرهنگی معرفی کرد و ابراز داشت: حضرت زینب (س) نیز به عنوان مدیری مدبر در عرصه تبلیغ نهضت حسینی و قیام سید الشهدا (ع) فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) در جهاد علمی حضور فعالی داشت بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) با بصیرت دینی خود از سوی موسی بن جعفر (ع) تعبیر فداها ابوها را به خود اختصاص داد و این در حالی است که پیامبر اسلام این تعبیر را برای دخترش حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند.

خزعلی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) در خصوص جایگاه حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: امام هشتم فرمودند که هر کسی خواهرم فاطمه را در قم زیارت کند من را زیارت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان هویت زنان و دختران را هدف قرار دادند عنوان داشت: دشمنان که خانه‌هایشان از تار عنکبوت است بنا دارند با طرح‌های عنکبوتی خود سرمایه‌های معنوی خانواده‌ها در جامعه اسلامی را هدف قرار دهند اما کور خوانده‌اند.

وی ادامه داد: دختران ما، مجاهدان ما و پشتیبانان مجاهدان ما استوار، مقاوم، صبور و محکم ایستاده‌اند تا نشان دهند دختر ایرانی با عفاف، تقوا، متانت، عقل و درایتش و با نگرش صحیح، بینش الهی و کنش فعال و خستگی ناپذیرش نمونه اعلای یک زن متعالی را به جامعه جهانی ارائه خواهد داد.

معاون نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تأکید کرد: دختر ایرانی نه آن دختر عنکبوتی است که غرق در منجلاب نا پاکی‌ها است بلکه نمونه صداقت، پاکی و عفت است که در مرزهای دانش، کار و فعالیت بی نظیر و یکتا است.

خزعلی با بیان اینکه دختران به خود می بالند که پیروان امام راحل و مقام معظم رهبری هستند افزود: ما در سالگرد ارتحال امام با ایشان پیمان می‌بندیم که در این مسیر پیرو اهل بیت عصمت و طهارت در همه عرصه‌های خانوادگی، فردی و اجتماعی باشیم.

کد خبر 5505203

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده قم بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل ویروس کرونا دهه کرامت آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار میلاد حضرت معصومه مواد مخدر تبریز حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنده گیری افعی دم عنکبوتی در ایلام (فیلم)
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد