Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:22:28 GMT

ایجاد ۳۷۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان فارس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۹۳۳

ایجاد ۳۷۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان فارس

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موصلی در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین کمیته امداد و بسیج سازندگی فارس گفت: مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری از کمیته امداد تاکید بر توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است.

وی با بیان اینکه در استان شاهد همکاری بسیار خوب بسیج سازندگی با کمیته امداد هستیم افزود: در تلاشیم تا زمینه ارتقا خدمت رسانی به ولی نعمتان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل تبصره ۱۶ به اشتغال مددجویان اختصاص یافته است، گفت: بنا بر این است تا علاوه بر مددجویان، ۵ دهک اول درآمدی جامعه نیز از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیر کل امداد فارس خاطر نشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه زمینه ایجاد ۳۷۵۰ فرصت شغلی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای جامعه هدف فراهم شده است. این فرصت‌ها در تمامی زمینه‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی قابل اجرا است.

موصلی تصریح کرد: سقف تسهیلات اشتغالزایی برای افراد مشمول ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کارفرمایانی که نیروی انسانی خود را از مددجویان انتخاب کنند تا ۲ سال بیمه آنان از سوی امداد پرداخت می‌شود.

وی در پایان به همکاری و تعامل خوب کمیته امداد با ۱۶ بانک عامل اشاره کرد و گفت: در جلساتی که با این بانک‌ها گرفته شده مقرر گردید تا زمینه تسهیل و تسریع واگذاری تسهیلات با شرایط مناسب جهت ضمانت فراهم شود.

کد خبر 5504984

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شیراز فارس بسیج سازندگی بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل ویروس کرونا دهه کرامت آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار میلاد حضرت معصومه مواد مخدر تبریز کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند