Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیداری از مرحله پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر که به دلیل شرایط اوکراین به تعویق افتاده بود، اسکاتلند در همپدن‌پارک مقابل اوکراین ۳-۱ شکست خورد تا حذف شود.

یارمولنکو در دقیقه ۳۳ گل نخست را برای اوکراین به ثمر رساند. در دقیقه ۴۹ یارمچوک گل دوم زرد و آبی‌ها را وارد دروازه میزبان کرد. دقیقه ۷۹ اشتباه بوسچان سنگربان اوکراین باعث شد مک‌گرگور فاصله را کمتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیرخلاص را دووبیک در دقیقه ۵+۹۰ به اسکاتلند زد و اوکراین برنده این دیدار شد.

به این ترتیب در مرحله بعدی اوکراین به مصاف ولز خواهد رفت تا برنده این دیدار در گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ در کنار انگلیس، آمریکا و ایران قرار بگیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی اوکراین تیم ملی اسکاتلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی قرقیزستان و ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتسال افغانستان موفق شده بود عراق را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد.

به این ترتیب تیم‌های ملی فوتسال قرقیزستان و افغانستان برای تعیین آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6089064

دیگر خبرها

  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد