Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 28 MB

مهدی نوائی روز  پنجشنبه در حاشیه بازدید از دفتر ایرنا اظهار داشت: استادیوم پنج هزار نفری مراغه با ۲۲ هکتار مساحت در سال ۱۳۷۲ کلنگ‌زنی شد و تاکنون ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده، اما ۳۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح ورزشی در سال ۱۳۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران رشته‌های دو و میدانی، دوچرخه‌سواری، تیراندازی با کمان، ترای اتلون و سوارکاری از این پروژه استفاده می‌کنند و با تکمیل آن امکان فعالیت برای برخی دیگر از رشته‌ها از جمله موتورسواری، دوچرخه سواری کوهستان، تیراندازی با تفنگ، ژیمناستیک ، تنیس و اسکواش فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی به عنوان نماینده هیئت دولت در سفر استانی رئیس‌جمهور از این طرح بازدید خواهد کرد و بر همین اساس جامعه ورزشی مراغه امیدوار است تا اعتبار مناسبی برای آن اختصاص یابد.

وی همچنین به نمایندگی از جامعه ورزشی مراغه از پیگیری‌های نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به لحاظ پیگیری‌های لازم در خصوص تکمیل این طرح قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا حامل‌های انرژی شامل آب و فاضلاب، برق  و گاز، سردرب ورودی و اتاق نگهبانی، محوطه‌سازی و پارکینگ، دکل و پروژکتورهای میدان چمن، پیست تارتان، چمن تمرینی، سونا و جکوزی برخی از واقص این استادیوم در زمان حاضر است؛ ضمن اینکه پیمانکار این طرح نیز ۸۰ میلیارد ریال بابت اقدامات قبلی طلب دارد.

برچسب‌ها سفر استانی وزارت ورزش و جوانان مراغه دولت سیزدهم پروندهٔ خبری آذربایجان شرقی مقصد بیست و دومین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی وزارت ورزش و جوانان مراغه سفر استانی وزارت ورزش و جوانان مراغه دولت سیزدهم سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های کاخک و روشناوند، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.

اکبری افزود: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با وجود این که ساختمان خانه جوان شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت خانه جوان گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.

اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۱۴ طرح ورزشی با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال طی سال گذشته در این شهرستان اظهار کرد: از جمله این طرح‌ها زمین چمن مصنوعی و خانه ورزش روستا‌های رهن، مند، ریاب، گوهردشت، نوده، روچی، نوده میرمحراب، فودنجان و نجم آباد و آماده سازی مرحله نخست گود باستانی روستای بیلند و سه سالن و باشگاه ورزشی در گناباد و بیدخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است