Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته،  ۱۱۴ بار آتش‌بس در یمن را نقض کردند.

اتاق افسران و ارتباط و هماهنگی نظارت بر رصد نقض آتش‌بس اعلام کرد که این جنگنده‌ها با هدف قرار دادن مناطقی در استان‌های مأرب، حجه، الجوف، ضالع و بیضاء و محورهای مرزی، آتش بس یمن را نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، مواضع نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های، مأرب، حجه، تعز، جیزان و نجران نیز هدف حملات سنگین توپخانه‌ای قرار گرفتند.

پیش از این نیز، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن با انتقاد از رویکردهای ائتلاف متجاوز، اعلام کرده بود که این ائتلاف به مفاد آتش‌بس اعلام شده پایبند نبوده است.

وی تأکید کرده بود که ائتلاف متجاوز با لجاجت‌ها و اهمال‌های خود، مسئول مستقیم این امر است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی ائتلاف متجاوز آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است