Web Analytics Made Easy - Statcounter

« سردار فتح الهی » روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: فرهنگیان استان البرز با امضای این میثاق نامه بار دیگر با امام راحل و شهدا عهدی دوباره بستند.

وی با اشاره به اینکه افتخار ما این است که در عصری زندگی می کنیم که امانتدار حضرت امام خمینی(ره) هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود طرح امام‌زدایی و تحریف مکتب امام خمینی(ره) دشمنان، معرفی شخصیت والای امام خمینی(ره) به نسل جوان رسالت امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: عقلانیت، معنویت و عدالتمداری عناصر  اصلی تشکیل دهنده شخصیت ایشان بود و انقلاب اسلامی ایران بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

فتح الهی تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی و بیداری دنیا علیه  ظلم و مبارزه با مستکبرین جهان و رساندن پرچم این نظام مقدس  به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر(عج) از اهداف قیام امام خمینی(ره)بود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) اسلام را احیا کرد و روح  عزت را  به مسلمین جهان اعاده و نگرش جدیدی را در فقه  شیعه ایجاد کرد و احیای روحیه عزت ملی، غرور  و خودباوری در ملت ایران و تبلور شعار «نه شرقی و نه غربی» از جمله نتایج ارزشمند قیام امام خمینی(ره) بود.

وی یادآورشد: فرهنگیان استان البرز امروز با امام و شهدا عهدی دوباره می بندند تا بار دیگر به همه یادآوری کنند که تبعیت محض از ولایت را هیچگاه فراموش نکنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: راه امام و شهدا را با ولایت مداری ادامه می دهیم تا دشمنان اسلام ، انقلاب و نظام مقدس ناامید شوند.

استان البرز ۲۵ هزار و ۶۵۰ فرهنگی شاغل دارد.

برچسب‌ها البرز تجدید میثاق امام خمینی فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز تجدید میثاق امام خمینی البرز تجدید میثاق امام خمینی فرهنگیان امام خمینی ره استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

وی افزود چون اولا اصلا خطاب به رهبری نوشته نشده بود و با این عنوان از ما امضا نگرفتند. دوما قرار بود نامه تحویل برخی از مسئولین مربوطه مثل دکتر فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی و آقای مخبر شود‌. سوما قرار بود اصلا این نامه منتشر نشود‌. نکته بعد اینکه این نامه از سوی آقای جهرمی مدیرعامل بورس کالا به ما ارسال شد تا نامه را امضا کنیم.

وی ادامه داد خود ما در انجمن پتروشیمی که بزرگ‌ترین صادرکننده کشور هستیم و بیشترین ارز را وارد کشور می‌کنیم نزد آقای فرزین رفتیم و مسائل خودمان را مطرح کردیم و با نتیجه از جلسه خارج شدیم. هیچ مشکلی هم با سیاست ارزی بانک مرکزی نداریم و در هماهنگی کامل هستیم. 

این فعال اقتصادی اضافه کرد : درب اتاق آقای فرزین همیشه به روی ما صادرکنندگان باز است و همیشه وقت می‌دهند تا ما نظراتمان را با ایشان در میان بگذاریم. الان هم مشغول کار هستیم و ارز خودمان را به‌طور کامل وارد سامانه نیما می‌کنیم. بانک مرکزی پشتیبان تولید است و ما هم بنابر وظیفه در خدمت بانک مرکزی هستیم. برخی جوسازی‌ها نباید به اقتصاد کشور لطمه بزند‌ چون این خواسته دشمنان ماست.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه‌ تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

وی ادامه داد اصلا بعید است برخی انجمن‌ها مثل صنعت کفش و نساجی که این نامه را مهر کرده‌اند ارز چندانی به نیما بیاورند که حالا نامه گلایه‌آمیز هم نوشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل