Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نوید صحرایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های شبانه‌روزی به عمل آمده از سوی نیروهای خدوم نظامی و انتظامی مستقر در مرز در امر تأمین امنیت و مقابله با قاچاق کالا در شهرستان پاوه متأسفانه عده‌ای افراد سودجو و منفعت‌طلب که منافع نامشروع خود را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند، مبادرت به اجاره منازل و اماکن خود به کولبران غیربومی می‌کنند و از این طریق ضمن کسب منافع غیرقانونی سرشار و ایجاد مشکلات اجتماعی بغرنج برای شهروندان، عملاً موجبات تداوم وضعیت ناهنجار موجود در جدار مرزی را فراهم می‌کنند و از این طریق مستقیم و غیرمستقیم در پدیده  شوم قاچاق نقش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا بدینوسیله به این عده قلیل هشدار داده می‌شود که حداکثر ظرف ٧٢ ساعت آینده نسبت به تخلیه اماکن استیجاری مذکور از تصرف کولبران اقدام کنند والا با پایان مهلت اعطایی، اماکن یادشده ولو با توسل به قوه قهریه تخلیه و پلمپ می‌شود و به دلیل اینکه کاربری این قبیل منازل و اماکن در راستای ارتکاب جرم تغییر یافته، تمامی انشعابات آب، برق، گاز و... آن‌ها نیز قطع می‌شود.

دادستان پاوه گفت: به نیروی انتظامی و هنگ مرزی دستور داده شده که فهرست مشخصات اماکن مذکور را که مالکین آن‌ها از اجرای این دستور استنکاف کرده‌اند با انقضاء مهلت اعطایی به دادستانی اعلام کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس دادستان پاوه نوید صحرایی تخلیه اماکن استیجاری قوه قهریه کولبران غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس