Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش ساکی امروز در آیین اختتامیه همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی کاشان درمورد بهره‌گیری نادرست از اطلاعات، انسان را دچار گمراه و به راه‌های نادرست سوق می‌دهد، گفت: راه‌های متفاوتی کشاندن انسان به انحراف و نابودی وجود دارد از این رو انسان باید همواره مورد تذکر واقع شود.

او برگزاری همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر را تلنگری برای یادآوری امری فراموش شده در جامعه به خصوص برای دانشجویان و استادان بیان کردو گفت: انسان تنها موجود در عالم هستی است که با عنوان حیوان نگران خطاب شده و به دلیل این نگرانی، وجود خود را به خطر می‌اندازد و عالمانه و عمدی خود را به نیستی و نابودی می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان می‌گوید: انسان به صورت مداوم در خطر است و به همین دلیل خداوند متعال خواندن نماز را روزی پنج بار واجب کرده تا به انسان راه درست و صواب را یادآوری کنند.

نخستین همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد پژوهش‌های کاربردی (میدانی و کتابخانه‌ای) روز گذشته به صورت حضوری و مجازی در سالن قریب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز شد.

خانواده و سبک زندگی، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری و جریان‌سازی موثر، سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، آموزش، پرورش، بهداشت و درمان، همه‌گیری و بحران‌ها، فرهنگ، هنر و رسانه، فضای مجازی و تولید و اقتصاد از جمله محور‌های این همایش ملی بود.

در این همایش ۲ روزه افزون بر ارایه ۴۰ مقاله (۱۸ سخنرانی و ۲۲ پوستر)، از کتاب "ساختار هندسی قرآن کریم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر" نیز رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امربه معروف و نهی از منکر عالم هستی فناوری امر به معروف و نهی از منکر همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی

در این  همایش بزرگ طبیعت گردی و کوهپیمایی از تمام نقاط استان و استان‌های همجوار نیز خانواده‌ها شرکت کرده بودند.

در این فصل سال طبیعت زیبای منطقه کوهستانی یکانات واقع در یامچی همه را به جذب می‌کند.

نزدیک به ۲ هزار نفر در این همایش بزرگ طبیعت گردی و کوهپیمایی خانوادگی شر کت کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب