Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه‌ای عنوان کرد: با توجه به وضعیت کنونی سلامت جامعه از لحاظ کرونایی به جهت مراعات مسائل بهداشتی توسط مردم که رو به کاهش می‌باشد مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در تمام نقاط شهری و روستایی استان قزوین برگزار خواهد شد.

متن این بیانیه به این شرح است:

حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک و نورانی و هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد؛ به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «این انقلاب بی نام خمینی (ره) درهیچ‌کجای جهان شناخته شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» به درستی که خمینی، روح بلند خدا بود در کالبد زمان و این روح خدا همیشه در قلوب و حافظه ملت بزرگ ایران و آزاداندیشان جهان جاودانه خواهد ماند.

خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است

چهاردهم خرداد اگر چه با ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از غم بارترین روزهای تاریخ پس از انقلاب اسلامی در قرن گذشته است. که دوران حیات طیبه و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت. اما از طرفی دیگر نیز یک اتفاق و اقدام تحسین برانگیزی در آن رخ داده است و آن معرفی به موقع خبرگان رهبری در تعیین و معرفی خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) بعنوان جانشین حضرت امام خمینی بود. که راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد

امسال با توجه به وضعیت کنونی سلامت جامعه از لحاظ کرونایی به جهت مراعات مسائل بهداشتی توسط مردم که رو به کاهش می‌باشد و با توجه به برگزاری مراسم متعارف سنواتی سالگرد ارتحال امام در حرم مطهر همانند سال‌های قبل از کرونای منحوس با حضور اقشار مختلف مردم، در همین راستا به حول قوه الهی مراسم تکریم و بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و نهمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در تمامی مناطق شهری و روستایی استان قزوین در ایام ۱۴ و۱۵ خرداد برگزار خواهدشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ امام راحل عظیم الشأن و پنجاه و نهمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد از عموم همشهریان وعلاقه مندان به حضرت امام روح اله، دعوت می‌کند تا با حضور گسترده معنوی و یکپارچۀ خود، در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان وتجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.

مراسم ویژه سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در قزوین

روزشنبه ۱۴ خرداد از نماز مغرب وعشاء در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با حضور خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) و سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاالدین آقا جانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

کد خبر 5505342

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری 14 خرداد قیام 15 خرداد قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار میلاد حضرت معصومه تبریز مواد مخدر حضرت امام خمینی انقلاب اسلامی سالگرد ارتحال استان قزوین ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سوگواران شهادت حصرت صادق آل محمد (ص) در سالروز شهادت آن امام همام با برگزاری آیین های عزاداری ، در این مصیبت خاندان عصمت و طهارت (ع) بر سر و سینه زدند.
حضرت امام جعفرصادق (ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه متولد شدند، آن حضرت در دوران عمر شریف خویش از مکتب نورانی و آسمانی جدش امام سجاد (ع) پیشوای چهارم شیعیان و پدرش امام محمدباقر (ع) کسب فیض کرد و پس از شهادت پدر بزرگوارش در ۳۱ سالگی به امامت رسید و با پایه‌ریزی مکتب جعفری موجب بازسازی و زنده نگه داشتن شریعت محمدی (ص) شد.
دوران امامت ۳۴ ساله ایشان مصادف با اواخر حکومت امویان و اوایل حکومت عباسیان بود و این امام بزرگوار در ۶۵ سالگی با توطئه منصور عباسی در سال ۱۴۸ هجری به شهادت رسید. مزار شریف آن حضرت در قبرستان بقیع در مدینه‌النبی قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد