Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیف بدری با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب شهر اردبیل در دراز مدت باید فکر اساسی شود گفت: برای تامین آب شرب مرکز اردبیل ضرورت دارد مدول دوم تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل احداث گردد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه احداث آبگیر‌های شرب و خط دوم انتقال آب از سد یامچی تا تصفیه خانه آب شرب اردبیل ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: از مسئولین آب و فاضلاب کشور تامین آب شرب مطمئن برای شهر اردبیل را پیگیر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبرائیل رمضانی، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این بازدید گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت طرح آبرسانی به اردبیل و مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش روی تامین آب برای این شهر ارائه داد و خواستار تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی برای شهر اردبیل شد.

حسن کروبیان، نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل نیز در این بازدید گفت: طرح آبرسانی اردبیل با هدف تامین آب شرب شهر اردبیل، سرعین و روستا‌های همجوار با نیاز آبی ۲۴۰۰ لیتر در ثانیه برای افق ۱۴۲۵ در حال اجرا است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث مدول تامین آب شرب تصفیه خانه آبگیری سد آب شرب شهر اردبیل تامین آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود