Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی که به منظور رفع مشکلات کارگران شهرداری بندرعباس در اداره کل کار و امور اجتماعی هرمزگان و با حضور مدیران کل کار و امور اجتماعی، بیمه تامین اجتماعی، امور شهری استانداری، سیاسی و انتخابات، شهردار و معاونین شهرداری و اعضای شورای شهر بندرعباس تشکیل شده بود گفت: مشکلات بدهی‌های شهرداری به تامین اجتماعی، مطالبات پیمانکاران، حقوق معوقه کارگران و سایر مشکلات از گذشته هم وجود داشته و از مدیری به مدیر دیگر با مبلغ هنگفت تری انتقال پیدا کرده، اما قرار نیست مدیران دست روی دست بگذارند و همین چرخه را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان که به هردلیلی که این بدهی ها به بار آمده باشد بلاخره باید از یکجایی قطع شود و تکرار نشود، عنوان کرد کسی هم قرار نیست از بیرون استان ناجی وضعیت فعلی شود. اگر امروز این چرخه قطع نشود چند سال بعد باید با بدهی سنگین تری دست و پنجه نرم کنیم.

احمد مرادی ادامه داد: هرکاری بخواهیم بکنیم باید در همین استان و با مشورت و کمک به هم باشد. برای این کار هم اول از همه باید واقعیت‌ها را قبول کنیم و تعصبات و اختلافات را کنار بگذاریم چرا که اینجا حق و حقوق کارگران و مردم مطرح است، اگر به خاطر عملکرد ما حتی یک روز رفع مشکلات مردم و کارگران شهرداری به تاخیر بیفتد باید در آخرت پاسخگوی این تاخیر باشیم.

همانطور که شهرداری باید بدهی های خود را پرداخت کند، سایر دستگاه های دولتی نیز موظفند بدهی های خود به شهرداری را پرداخت نمایند. هر سه نماینده مرکز استان آمادگی کامل دارند تا در این زمینه کمک کنند، اما به شرط آنکه اراده ای در پشت آن برای پیگیری موضوعات وجود داشته باشد.
 
وجود صنایع در غرب بندرعباس یک فرصت طلایی برای همه بخش ها محسوب می شود، در گذشته چندین جلسه با حضور معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولین برای پیگیری وصول سهم از آلایندگی گرفته شد و قدم هایی هم برداشته شد اما در پیگیری های بعدی و استمرار آن اقدام موثری نشد، مطالبه جدی هم از سمت ذی نفعان برای پیگیری موضوع وجود نداشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هرکدام از دستگاه های ذینفع پیشنهادات خود را برای تسویه مطالبات از شهرداری بدهند به همین ترتیب کمک شود مطالبات شهرداری از سایر دستگاه ها وصول گردد تا چالش های موجود رفع گردد.

به گزارش فارس، به گفته مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، شهرداری این شهر در حال حاضر بیش از 200 میلیارد تومان بدهی به تأمین اجتماعی و بیش از 1500 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران و دیگر بخش‌ها دارد و با افزایش حقوق کارگران شهرداری در سال جدید، عملا دو ماه حقوق عقب افتاده وجود دارد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد مرادی مشکلات شهرداری بندرعباس بدهی شهرداری بندرعباس هرمزگان بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند