Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فرهادی گفت: هیچ کس در بخشداری صمصامی نیست که کار مردم را انجام دهد و به نوعی کارها راکد است، چند نفر نیرو در بخشداری حضور دارند که به امورات روزانه آن می‌پردازند، افزود: حدود دو یا سه هفته است که صمصامی بخشدار ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فرهادی دهیار روستای بیدامین دهستان بیرگان از توابع بخش صمصامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حرف و حدیث‌هایی هست اما هنوز نه بخشدار و نه سرپرست بخشداری معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه هیچ کس در بخشداری صمصامی نیست که کار مردم را انجام دهد و به نوعی کارها راکد است، چند نفر نیرو در بخشداری حضور دارند که به امورات روزانه آن می‌پردازند، افزود: حدود دو یا سه هفته است که صمصامی بخشدار ندارد.
 
دهیار روستای بیدامین دهستان بیرگان ادامه داد: انتصاب بخشدار برای بخش صمصامی را از فرمانداری شهرستان کوهرنگ پیگیری کردیم و قول مساعد داده شد بعد از رفع مشکلاتی که برای انتخاب بخشدار وجود دارد، این مهم اتفاق افتد.
 
فرهادی عنوان کرد: سابقه نداشته است که بخشداری برای حتی یک هفته بدون بخشدار اداره شده باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم تا بخشدار بخش دوآب صمصامی هر چه سریع‌تر انتخاب شود چون وضعیت این بخش به‌گونه‌ای نیست که بخواهد بدون بخشدار اداره شود، برای مثال منطقه‌ای در این بخش وجود دارد به نام بیرگان که سد و تونل کوهرنگ 3 در آن واقع شده است، این منطقه به لحاظ اشتغال، وضعیت آب شرب و کشاورزی، معضلات روستاها و.... مشکلات عمیقی  دارد.
 
دهیار روستای بیدامین دهستان بیرگان اضافه کرد: وضعیت بیرگان به بحران رسیده است و مردم مشکلات اجتماعی بسیار زیادی دارند، 30 سال است که آب منطقه‌ای برای احداث سد و تونل کوهرنگ 3 وارد منطقه شده است و عملا هیچ گونه خدمات، مساعدت و تسهیلاتی به واسطه این حضور به منطقه بیرگان داده نشده است.
 
فرهادی بیان کرد: زمانی منطقه بیرگان پُررونق‌ترین منطقه در شهرستان کوهرنگ بود، اداره جهاد کشاورزی، اداره امورعشایر، پاسگاه، مخابرات، مدرسه و انبار علوفه بزرگ و مجهز در بیرگان واقع شده بود اما از زمانی که سازمان آب منطقه‌ای برای احداث سد و تونل کوهرنگ 3 وارد منطقه شد همه این ادارات از منطقه خارج و مدارس متروکه شدند.
 
وی تاکید کرد: هیچ امکاناتی به مردم داده نشد تکلیف مردم را هم روشن نکردند، هنور مسؤولان آب منطقه‌ای نیز نمی‌دانند سد و تونل کوهرنگ 3 به بهره‌برداری می‌رسد یا خیر، اگر این پروژه قرار است اجرا شود یعنی زمین‌ها و خانه‌های مردم منطقه زیر آب می‌رود که این خود یک فرایند پیچیده دارد.
 
دهیار روستای بیدامین دهستان بیرگان 30 سال است مردم در منطقه بیرگان بلاتکلیف هستند، تصریح کرد: برای مثال در همین روستای بیدامین چندین جوان بیکار وجود دارد چون هر طرحی ازجمله شیلات، گلخانه، دامپروری صنعتی و... که تهیه کردیم به این دلیل که در حریم سد کوهرنگ 3 واقع شده است رد شدند.
فرهادی افزود: همه کارهایی که می‌توانیم را انجام می‌‍دهیم ولی برخی از کارها صرفا مربوط به بخشدار است که آن‌ها را در مراجع بالاتر پیگیری کند از همین رو عملا هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، یک آسفالت ساده، یک جدول کاری و... برای دهیاری همگی منوط به حضور بخشدار یا سرپرست بخشداری است.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ نبود بخشدار در بخشداری صمصامی و دلیل عدم انتخاب بخشدار در این بخش از شهباز اکبری سرپرست فرمانداری کوهرنگ پیگیری شد اما وی پاسخگو تماس‌های خبرنگار نبود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سد و تونل کوهرنگ 3 منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • انتصابات جدید در گیلان
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است