Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:01:24 GMT

اندیشه‌های امام خمینی (ره) تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۱۴۸

اندیشه‌های امام خمینی (ره) تبیین شود

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تبیین اندیشه‌های ناب امام (ره) ضروری است، هرچقدر مردم با اندیشه‌ها و نگاه‌های آرمانی و متعالی حضرت امام خمینی (ره) آشنا شوند، استحکام درونی نظام و انقلاب تقویت می‌شود.

وی افزود: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اهالی شریف جزیره خارگ با ولایت پیوندی عمیق و دیرینه دارند، این مردمان صبور همیشه به ندای امام خود لبیک گفته‌اند و در ادامه نیز پای این انقلاب ماندند و این روحیه را همچنان در حوزه‌های مختلف حفظ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: مراسم ویژه گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ روز شنبه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با سخرانی آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در مسجد ولی عصر (عج) جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5505336

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر آیت الله حسینی بوشهری جزیره خارگ بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار تبریز میلاد حضرت معصومه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود