Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) پیش‌ازظهر امروز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلای اسلامی و تسلیت سالگرد ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز مردم بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در جهاد اکبر پیروز و انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد، گفت: حضرت امام راحل(ره) با صلابت خود قیام و خدامحوری را برای مردم تبیین کرد و شعار ما می‌توانیم را گفت تا مردم بدانند که با دستان خالی و اراده می‌توان بر دشمنان هم پیروز شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل بسیار زیاد است، تصریح کرد: شخصیت امام خمینی(ره) بهترین الگو برای حکومت دینی و اسلامی بوده چراکه الگوهای قرآنی در رفتار وسیره ایشان بود.

وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد نیز روز شنبه 14 خردادماه ساعت 11 درمهدیه بزرگ سنندج برگزار خواهد شد.

سادات یادآور شد: امیدوارم همه ما در دفاع از آرمان‌های امام(ره) گام برداشته و حافظ دستاوردهای انقلاب باشیم.

دشمنان دست از پا خطا کنند با خاک یکسان خواهند شددریادار تنگسیری: دشمنان از اقتدار‌ نیروی دریایی سپاه ‌"رعب و وحشت" دارند/ در خلیج فارس مقابل احدی سر فرود نخواهیم آورد

 

شرکت‌کنندگان در این مراسم پس از ذکر مصیبت، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان والای امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان انقلاب اسلامی امام خمینی خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است