Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنی  گفت: کاروان زیر سایه خورشید از ۱۵ خردادماه در زنجان حضور دارد.

او می گوید: همچون سنوات گذشته، دیدار با امام جمعه زنجان و حضور در دیدارهای مردمی و جشن‌های دهه کرامت از برنامه‌های پیش بینی شده برای خادمان این کاروان است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان گفت: خادمان حرم رضوی در ایام حضور در زنجان با سفر به روستاهای اطراف استان و دیدارهای مردمی با جشن و سرور ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را گرامی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می گوید: برگزاری جشن تکلیف دختران، پخش صلوات خاصه در ساعت ۸ صبح و عصر در طول دهه کرامت در تمامی مساجد و ادارات و ارگان‌ها و کارخانجات، عیادت بیماران در منزل و بیمارستان، دیدار با کادر درمانی و تقدیر از آن ها، برگزاری مسابقه اذان و صلوات خاصه، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای مزار بالا و پایین از برنامه‌های این دهه در زنجان است.

حسنی گفت: ایستگاه صلواتی برای توزیع شربت و شیرینی، ایستگاه سلامت، ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، ایستگاه خدمات مشاوره ای خانواده، روانشناسی و حقوقی و دینی، ایستگاه نقاشی و قصه خوانی برای کودکان در طول این دهه  انجام خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان می گوید: اهدای هدیه به دارندگان اسامی حضرت معصومه (ع) و حضرت رضا (ع) در طی برنامه‌های مختلف، ذبح عقیقه به تعداد ۳۰ رأس گوسفند، توزیع حدود هزار سبد معیشتی در بین محرومان، برگزاری نشست‌هایی با موضوع زندگی به سبک رضوی، برگزاری محافل قرآنی کرسی تلاوت رضوی، اردوی دختر پدری، تقدیر از خادم یاران فعال، تزئین و نصب پرچم بر سر درب منازل خادم یاران، پیاده‌روی خادم یاران به سمت مزار شهدای گمنام، برگزاری روضه‌های خانگی، برگزاری جشن‌های کریمانه خانگی و جشن و ایستگاه صلواتی در روستاهای زنجان نیز به همت کانون‌های بخش زنجان‌رود و ارمغان خانه و مرکزی برقرار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت خادمان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌

با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی، مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است. 

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth2024.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی