Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار رشید کبودوندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رزمایش جهاد امیدآفرینی با هدف ارایه خدمات به مردم اهالی محلات کم برخوردار استان البرز انجام شد که با اجرای این رزمایش همدلی بین مسوولان اتفاق افتاد و مردم این محلات به خوبی آن را لمس کردند.

وی با بیان اینکه شأن مردم محلات کم برخوردار و حاشیه نشین خیلی بیش از این اقدامات می باشد، اظهار داشت: اجرای این رزمایش مقدمه ای برای خدمات بهتر و بیشتر به مردم در حوزه های مختلف در طول سال است و این رزمایش شروع کار مسوولان برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی، محله مهرحصار کرج زیر پوشش خدمات سپاه ناحیه امام حسین (ع) این شهرستان قرار دارد، افزود: در طول ۱۰ روز اجرای این رزمایش خدمات مختلف در حوزه های عمرانی، شهری، فرهنگی، اجتماعی و سلامت توسط گروه های جهادی و با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی ارایه شده است.

کبودوندی به ارایه عملکرد این ۱۰ روز پرداخت و اظهار داشت: در این مدت چهار تیم ۱۰ نفره گشت رضویون به صورت شبانه روزی در این محله فعال بودند که فعالیت آن ها منجر به دستگیری ۲۳ فروشنده مواد مخدر، دستگیری ۱۶ معتاد متجاهر، دستگیری ۶ گروه اراذل  و اوباش، ارشاد ۳۳ نفر از اراذل و اوباش و برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای ۴۰ نفر از اهالی این محله شد.

وی گفت: اجرای طرح صیانت و مددکاری اجتماعی برای ۶ خانواده معتادان، ارایه خدمات پزشکی (آزمایش) رایگان برای ۲۳۰ نفر، اهدای بیش از سه میلیون تومان داروی رایگان، کلنگ زنی سایت اداری مجموعه ورزشی محله مهر حصار، یک هزار و ۳۲۳ مورد ویزیت پزشکی رایگان، ۶۴۰ مورد خدمات دندانپزشکی رایگان، انجام بیمه سلامت رایگان برای ۴۷ نفر و بازسازی سه خانه محروم از دیگر فعالیت های ۱۰ روزه رزمایش جهاد امیدآفرینی در محله مهر حصار کرج می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج افزود: پله گذاری تپه الله اکبر،  کلنگ زنی بوستان تپه الله اکبر،  تهیه بیش از ۵۰ تن آسفالت و لکه گیری و ۱۰۰ متر آسفالت معابر، تهیه و توزیع ۵۶۰ بسته معیشتی، ایجاد ۴ بوستان محلی و ایجاد ۲ هزار متر مربع فضای سبز، برگزاری میز خدمت به مدت ۲ روز با حضور ۱مسوولان ۱۰ اداره این شهرستان و رنگ آمیزی و زیباسازی پنج هزار و ۳۵۰ متر دیوارهای این محله از دیگر این اقدامات به شمار می رود.

۵۰ باب خانه از نخاله های ساختمانی تخلیه شد

کبودوندی تصریح کرد: از سال ۱۳۸۹ خانه های زیادی در این محله از نخاله های ساختمانی انباشت شده بودند که با همت جهادگران ۵۰ مورد از این خانه ها از نخاله تخلیه شدند.

وی گفت: تهیه و توزیع یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم ، راه اندازی سه کارگاه اشتغالزایی در حوزه چرم و خیاطی، معرفی ۱۵ نفر به کمیته امداد برای معرفی به کارخانجات جهت اشتغال، اهدای ۲ سری جهیزیه، اجرای روشنایی معابر و راه اندازی تنها مهدکودک این محله از دیگر اقدامات در رزمایش ۱۰ روزه جهاد امیدآفرینی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این محلات جای کار زیادی دارد و اختتامیه طرح در محله حصار انجام نمی شود به دلیل اینکه این رزمایش تازه شروع کار در محله مهر حصار و سایر محلات کم برخوردار است و این خدمات باید ادامه دار باشد زیرا اگر نارضایتی اجتماعی اتفاق بیافتد دچار مشکلات امنیتی خواهیم شد و لازمه پیشگیری از مشکلات امنیتی ارایه خدمات به همشهریان است.

رزمایش جهاد امیدآفرینی از روز سوم خرداد ماه به مدت ۱۰ روز در ۱۳ محله محروم و حاشیه نشین استان البرز آغاز شد.

در اجرای این رزمایش بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در استان ارایه خدمت دادند که در ناحیه امام حسین (ع) بیش از ۱۰ گروه جهادی به صورت مستمر فعال بودند.

برچسب‌ها مناطق محروم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج رزمايش گروه های جهادی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج مناطق محروم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج رزمايش گروه های جهادی استان البرز رزمایش جهاد امیدآفرینی اجرای این رزمایش ۱۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل آبفای استان ایلام، اظهار کرد: آب و فاضلاب یکی از مهم‌ترین خدمات زیرساختی در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با وجود تلاش‌های انجام شده، هنوز فاصله زیادی با نقطه مطلوب در زمینه زیرساخت‌های آب و فاضلاب در استان داریم، گفت: شبکه آب و فاضلاب استان در حوزه زیرساختی و توزیع، دچار فرسودگی است به طوری که علاوه بر هدررفت آب، خدمات‌رسانی را در فصل گرما با مشکل مواجه می‌کند.

محمدی با اشاره به تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آب و فاضلاب استان در راستای رفع مشکلات و توسعه خدمات، افزود: پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر , طراحی و در حال اجرا است که امید می‌رود با تزریق به موقع اعتبارات، شاهد افتتاح پیش از موعد این طرح‌ها، در راستای ارائه خدمات بهتر به هم استانی‌های ایلامی باشیم.

وی در خصوص پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی، گفت: این پروژه با حدود ۱۱ سال قدمت هنوز به بهره برداری نرسیده است، اقدامات خوبی از جمله خطوط انتقال، برق رسانی و احداث مخازن انجام شده و با تکمیل تصفیه خانه آب و اختصاص اعتبار در سال جاری، امسال شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان در خصوص پروژه‌های جهاد آبرسانی، یادآور شد: در سال جاری در قالب این پروژه، آبرسانی به ۶۹ روستا تعریف شده که از این تعداد تا کنون، آبرسانی به ۴ روستا تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و با اجرای کامل این پروژه، مشکل کم آبی یا تنش آبی روستا‌ها مرتفع خواهد شد.

 محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام نیز در این مراسم، گفت: کارهای خوبی در حوزه تامین آب در استان انجام شده است اما مشکلاتی در شبکه های فرسوده زیرساختی شبکه‌های آب و فاضلاب در استان به ویژه در شهر ایلام وجود دارد که نیازمند تامین اعتبارات است.

 معاون بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این مراسم، گفت: قبول مسئولیت در شرکت‌های آب و فاضلاب یک نوع ایثار است.

وی افزود: موفقیت جز با تلاش، کوشش، همکاری و همیاری همه نیروها حاصل نمی شود که می‌طلبد اقداماتی از قبیل هوشمندسازی شبکه. کاهش آب بدون درآمد در شهرها و مخصوصا در روستاها، پهنه بندی و زون بندی، نشت یابی شبکه و فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب، سرلوحه برنامه های استان قرار گیرد.

در پایان این مراسم از خدمات پرویز ناصری مدیرعامل سابق آبفای استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است