Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@02:57:56 GMT

چطور یک جشن تولد بی نقص و به یادماندنی بگیریم!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۸۰۷

چطور یک جشن تولد بی نقص و به یادماندنی بگیریم!

 

روز تولد هر شخصی یکی از مهم ترین روزهای زندگی آن فرد به شمار میرود و قطعا همه دوست دارند تولدی بی نظیر داشته باشند و عزیزان خود را در این روز زیبا سهیم کنند.اگر برای این روز خاص برگذاری جشنی مد نظرتان است میتوانید با توجه به یک سرینکات کلیدی یک جشن به یاد ماندنی و بی نقص برگذار کنید.توجه به داشتن یک سری اقلام و همینطور به کارگیری درست از آن ها میتواند جشن شما را بی نقص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید تا به نکات در برگذاری جشن بی نقص و لوازم مورد نیاز آن بیشتر بدانیم.

لیست لوازم کاربردی برای جشن تولد

برای برگذاری هر مراسمی لوازمی لازم است تا آن مراسم بدون نقص برگذار شود.اگر قصد دارید در خانه خود مراسم تولد خود را برگذار کنید نیاز به داشتن لوازم تولد میباشید.لوازمی که نیاز است به ترتیب زیر میباشد.

استفاده از انواع ریسه ها برای تزئین دیوار تولد داشتن بنر که میتواند عکس خود و یا عبارت دلخواه خود در آن باشد داشتن تم تولد که خود نیز انواع مختلفی از جمله تم تولد دخترانه،تم تولد پسرانه،تم تولد بزرگسال و ...دارد داشتن کلاه تولد و تاج تولد انواع بادکنک تولد برای بادکنک آرایی ظروف مناسب تولد شامل پیش دستی کیک و شیرینی،لیوان های کاغذی،کارد و چنگال و ... وسایل تزئینی شامل:انواع استند ها،انواع استیکر ها،گل های تزئینی،انواع تاپر یا گیفت مخصوص دسر ها و فینگر فود ها فشفشه و انواع آبشار ها ظروف پاپ کرن در سایز های مختلف دستمال کاغذی های رنگی و جذاب شمع تولد که در انواع و شکل های گوناگونی وجود دارد

 

نکاتی که باید برای برگذاری جشنی بی نقص به آن توجه کنید

در برگذاری هر جشنی یک سری نکات ریز و درشتی وجود دارد که توجه به آن ها میتواند در برگذاری جشن بی نقص به شما کمک کند.در برگذاری جشن تولد نکات مربوط به مواردی همچون انتخاب تم تولد،لباس تم تولد،لوازم پذیرایی تولد،موسیقی،کیک تولد و نوشیدنی های تولد،عکاسی و فیلمبرداری و همچنین داشتن لوازم قنادی برای پخت بهتر کیک و شیرینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

از دیگر نکاتی که بسیار مهم به شمار میرود زمان برگزاری جشن میباشد چرا که باید وقت و زمان مناسب برای راحتی مهمانان خود را در نظر بگیرید.نکات دیگری وجود دارد که در ادامه به آن ها میپردازیم.

استفاده از میز و صندلی مناسب:برگزاری تولد در خانه ممکن است با شلوغی و کثیفی مواجه شود برای جلوگیری از این امر پیشنهاد میشود که فرش هارا کامل جمع کرده و صندلی بچینید که باعث نظم و زیبایی میشود. تهیه نوشیدنی های متنوع:از آنجایی که سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت میباشد بهتر است از نوشیدنی های مختلف در جشن پذیرایی شود غذا سبک:اگر برای جشن خود ناهار و یا شام تدارک میبینید بهتر است از غذاهای سبک از میهمانان خود پذیرایی کنید چرا که بعد از خوردن کیک و تنقلات معمولا احساس گرسنگی شدید وجود ندارد.پیشنهاد ما برای غذاهای سبکی همچون سالاد ماکارونی،الویه،ساندویچ و ... میباشد. موزیک:یکی دیگر از نکاتی که جشن شمارا به یاد ماندنی میکند پخش موزیک مناسب با جو وجمع میباشد.با توجه به سن میزبان و میهمانان موزیک های مناسب با آن سن را پخش کنید.میتوانید از یک دیجی برای مراسم خود استفاده کنید.

 

بادکنک آرایی پشت میز پذیرایی

ایده های جدید و جذابی برای تزیین میز پذیرایی وجود دارد که یکی از آن ها بادکنک آرایی پشت میز میباشد.بادکنک آرایی پشت میز میتواند نمای بسیار خاص و زیبا به میز پذیرایی دهد همچنین میتواند فضای زیبا تری را برای عکس برداری فراهم کند.طرح های بسیار زیادی برای بادکنک آرایی وجود دارد که بسیار خاص و زیبا میباشند.

 

تم تولد را مشخص کنید

تم تولد یکی از معیار هایی است که جشن شما را تبدیل به یک مراسم خاص میکند.این تم میتواند تعیین کردن لباس های مشخص و یا رنگ های یکسان باشد.یکی دیگر از کارهایی که میتواند تم تولد شما را مشخص کند استفاده از لوازم تولد و ظروف تولد با طرح یکسان و خاص میباشد.همچنین میتوانید در بادکنک آرایی رنگی را انتخاب کنید که رنگ لوازم تولدتان است.داشتن تم تولد زیبایی خاصی را به تولدتان میبخشد.تم های تولد شامل تم تولد دخترانه که معمولا از رنگ های صورتی و شاد استفاده میشود همچنین برای کوچکتر ها از شخصیت های کارتونی معروف از جمله فروزن ،پرنسس و ... استفاده میکنند.

در تم تولد پسرانه معمولا از رنگ آبی و همینطور شخصیت های کارتونی نظیر بتمن،ماشین ها،مرد عنکبوتی و ... استفاده میشود.تم تولد بزرگسال هم نیز از رنگ های خنثی و همینطور شیک استفاده میشود.شما میتوانید با توجه به سن خود تم تولد خودتان را مشخص کنید.

 

سرگرمی و بازی های جشن تولد

یکی دیگر از موضوعاتی که میتواند شب شما خاطره انگیز کند فراهم کردن محیط و شرایطی برای سرگرم کردن میهمانان خود میباشد.در هنگام برنامه ریزی برای جشن تولد یک برنامه هم برای بازی برای مهمانان بریزید. بسیاری از بازی هایی وجود دارد که در دورهمی باعث میشود بیشتر خوش بگذرد و خاطره خوشی را برای مهمانان رقم زند.

از کجا لوازم تولد لوکس و مقرون به صرفه تهیه کنیم؟

برای تهیه لوازم تولد از قبیل بشقاب،کارد و چنگال،فشفشه،بادکنک و ... میتوانید به فروشگاه های لوازم تولد مراجعه کنید.قناد برتر یکی از بهترین فروشگاه های لوازم تولد با داشتن بیش از 50 تم تولد متفاوت و لوازم قنادی میباشد که میتوانید با کمترین هزینه تمامی وسایل خود را برای داشتن مراسمی خاص و بی نقص تهیه کنید.همچنین میتوانید تم تولد مورد نظر خود را از قناد برتر تهیه کنید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: جشن تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کیایی با انتشار یک عکس در اینستاگرام تولد بهرام رادان را تبریک گفت.

کیایی نوشت: بهرام جون٬ برادر٬ رفیق تولدت مبارکمون!

محسن کیایی (زاده ۶ شهریور ۱۳۶۰ - تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کار‌های او می‌توان به دینامیت، لونه زنبور، بی گناه، مطرب، هتل و هم گناه اشاره کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟