Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@04:23:24 GMT

(ویدئو) بازگرداندن نور به خیابان‌های بیروت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۱۸۶

(ویدئو) بازگرداندن نور به خیابان‌های بیروت

یک سازمان غیردولتی در لبنان در بحبوحه کمبود برق، چراغ‌های راهنمایی و چراغ‌های خیابانی را در بیروت تامین می‌کند.

به گزارش فرارو، گابی فرنین، بنیانگذار و رئیس سازمان "تولد مجدد بیروت" گفت: همه با هم، دست در دست هم، می‌توانیم در این ابتکار عمل برای روشن کردن دوباره بیروت موفق شویم. اگر بخواهیم منتظر دولت باشیم، ممکن است مدت زیادی صبر کنیم و ایده این است که دوباره بیروت را روشن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیروت غمگین است، بیروت تعطیل شده است، بنابراین اگر ما، جامعه محلی و بخش خصوصی، بتوانیم شهرمان را روشن کنیم، نباید منتظر بمانیم، باید خودمان آن را روشن کنیم. به امید روزی نه چندان دور، دوباره برق داشته باشیم و شهرمان بدون نیاز به ابتکارات سازمان‌های مردم نهاد روشن شود.

این سازمان همچنین ده‌ها پنل خورشیدی روی چراغ‌های راهنمایی در مناطقی که بیشترین نیاز را دارند نصب کرده است.

ماریا السماک شهروند لبنانی هم گفت: قبل از اینکه سازمان تولد دوباره بیروت چراغ‌ها را نصب کند، صادقانه بگویم از راه رفتن در خیابان می‌ترسیدم، زیرا کسی نمی‌توانست ببیند و احساس نمی‌کردی در محیط امنی قرار گرفته‌ای. حتی به عنوان زنان، بدیهی است که همیشه یک چالش بزرگتر است، زیرا خطر تجاوز وجود دارد. البته الان که چراغ نصب شده احساس امنیت وجود دارد. قبلاً احساس می‌کردید که اینجا یک منطقه مرده است و تولد دوباره بیروت کمی زندگی بیشتر را بازگردانده است، صادقانه بگویم این واقعا تولدی دوباره است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: بیروت لبنان خاموشی سراسری دوباره بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم

 سید محمد سجادی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۳:۱۱ آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۵  آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی از طبقه همکف ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: با سرعت عمل بالای آتش نشانان، آتش سوزی در لحظات اولیه مهار شد و یک کودک ۶ساله و یک خانم ۴۷ ساله که در طبقات گرفتار شده بودند از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با بیان اینکه حادثه فوق خسارت جانی در پی نداشت گفت: علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • (ویدئو) سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو