Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رحمة الله علیه) را تسلیت گفت و سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشت.

در پیام فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب(رضوان الله تعالی علیه) و گرامی داشت سالروز قیام 15 خرداد آمده است:

سی و سه سال است که غم فقدان معمار کبیر انقلاب اسلامی همچنان بر دل هایمان سنگینی می کند اما آنچه پایدار است اندیشه های نو و آینده نگری عمیق ایشان است که پس از گذشت سال ها از پروازش به ملکوت اعلی هم اکنون شاهد ظهور و بروز دوراندیشی های شان در سطح جهانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت شریف ایران اسلامی در فراغ محبوب خود و رهبر حکیم و فرزانه صاحب ماتم و عزا شد این در حالی است که در سوگ جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، زعامت و رهبری امام خامنه ای "مدظله العالی" درد و آلام مردم را تسکین بخشید.

رهبری که قیام 15 خرداد سال 1342 علیه استبداد و خفقان را رقم زد و حاصل دور اندیشی ایشان منجر به شکل گیری انقلاب و در نهایت حکومت جمهوری اسلامی شد.

هر گامی که ملت رشید و شریف ایران اسلامی بر می دارد بیش از پیش به وسعت افق فکری و آرمان های بلند و تمدن ساز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پی می برد. در این برهه از زمان که در گوشه و کنار دنیا مسلمانان مورد هجوم ستمگران و مستکبران قرار دارند منظومه فکری امام خمینی(ره) در ایجاد وحدت و وفاق جوامع و ملت های مسلمان دنیا علیه ظلم و جور و راهبردهای حکیمانه اش در نقشه راه، کاملا مشهود و نمایان است.

مرور اتفاقات و حوادث خرداد سال 1342 در تاریخ انقلاب اسلامی در واقع مروری بر ریشه و خاستگاه انقلاب مردم ایران و شاخصه های مورد تأکید معمار کبیر انقلاب در عرصه مبارزات علیه رژیم ستم شاهی و هر نوع حکومت ظلم و جور می باشد.

بصیرت، هوشیاری، دوراندیشی و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب نسبت به حوادث و رخدادهای روزگار و کاربست وصایای امام راحل و منویات و تدابیر فرماندهی معزز کل قوا"مدظله العالی" در دکترین ها، راهبردها و برنامه ها منجر به موفقیت ها و شکست دشمنان نظام شده و ان شاءالله تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) این مسیر ادامه خواهد داشت.

امروز عزت، شرف، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توسعه امنیت پایدار ملی و منطقه ای حاصل از مجاهدت های جان برکفان و ایثارگران نیروهای مسلح است که با غیرت و دلاورمردانه در مکتب امام راحل قد برافراشته اند و از ارزش های این نظام مقدس و آرمان های والای امام عزیز پاسداری می کنند.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تسلیت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) به محضر فرمانده معظم کل قوا"مدظله العالی"، ملت شریف ایران اسلامی و همه ملت های مسلمان دنیا و همچنین گرامی داشت سالروز قیام 15 خرداد و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای این قیام، در میثاقی دوباره با آرمان های بلند و حکیمانه این رهبر فرزانه، همچنان به تلاش خود در راستای سربلندی کشور عزیزمان بر تارک گیتی و نابودی دشمنان اسلام ادامه داده و پاسداری از ارزش های انقلاب را وظیفه خود می داند و در این راه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کبیر انقلاب انتظامی اسلامی جمهوری اسلامی ایران کبیر انقلاب اسلامی معمار کبیر انقلاب مدظله العالی قیام 15 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو گفت: روستای فردو به دلیل اینکه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، جزو افتخارات استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره تاکید کرده‌اند که فرهنگ شهادت باید به زیباترین زبان برای مردم تبیین شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این روزها که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی است؛ این امر ضرورت دارد تا نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار بیشتر‌ آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و ایشان بر این امر اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود