Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شهر وست‌مینستر، شهری واقع در لندن مرکزی، از تداوم فعالیت بوتیک پاپ‌آپ خود در راستای حمایت از ۱۲ کسب‌وکار آزاد نوظهور دیگر خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از ماه می سال گذشته شورای شهر وست‌مینستر اقدام به راه‌اندازی یک برنامه پاپ‌آپ برای حمایت از برندهای مبتنی بر ارزش‌های جدید و آینده‌نگرانه کرده و در این راستا از مشارکت صاحبان املاک و مستغلات فعال در زمینه بهبود کسب‌وکارها بهره برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این صورت که مبتکران برندهای جدید با بهره‌گیری از فضاهای خالی خرده‌فروشی، برند و مشخصات کالاهای خود را پرورش می‌دادند و به مرور راه خود را برای دائمی و شناخته‌شدن در بازار هموار می‌کردند.

در سال جاری نیز به‌دنبال گسترش این ایده و در راستای ایجاد یک بوتیک پاپ‌آپ برای ۱۲ کسب‌وکار آزاد نوظهور، شورای شهر وست‌مینستر با اتحادیه تجاری قلب لندن، مشارکت جهانی آموزش (GPE) و بازار خرده‌فروشی آنلاین Appear Here به معنای «اینجا نمود پیدا کنید» همکاری کرد تا فرصت بهبود یافتن برندهای نوظهور را در برنامه عرضه خرده‌فروشی‌ها در منطقه «وست‌اند» فراهم آورد. این بوتیک برای حمایت از استعدادهای خلاق منحصربه‌فرد و به‌عنوان بخشی از برنامه فعال‌سازی پاپ‌آپ شورای شهر طراحی شده است و انتظار می‌رود با تأثیری گسترده‌تر به بخشی حیاتی از برنامه‌های گسترده‌تر رویدادها و فعالیت‌های شورا در راستای بهسازی منطقه وست‌اند در وست‌مینستر تبدیل شود.

شورای شهر وست‌مینستر واحد شماره ۱۲ پاساژ تاریخی «پیکادیلی آرکید (Piccadilly Arcade)» واقع در فاصله خیابان نمادین پیکادیلی و یکی از تاریخی‌ترین و شیک‌ترین خیابان‌های شهر یعنی جرمین (Jermyn) را برای این منظور برگزید. این واحد ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از مدهای پایدار، طراحی‌های لوازم خانگی و مارک‌های خلاقانه خواهد بود که همگی در حال بازنویسی صنعتگری در شهر هستند. پیکادیلی آرکید مکانی نمادین برای خرده‌فروشان منحصربه‌فرد است و این پاپ‌آپ فرصتی هیجان‌انگیز برای کمک به حمایت از انواع برندهای مد پایدار آینده‌نگرانه محسوب می‌شود.

با هدف حمایت از برندهای جدید، بوتیک پاپ‌آپ شورای شهر وست‌مینستر میزبان ۱۲ برند از طراحی‌های خلاقانه خواهد بود که گرایش همگی آن‌ها به‌سمت مهارت، خلاقیت و پایداری است. به عبارت دیگر، واحد شماره ۱۲ پاساژ پیکادیلی آرکید هر ماه به‌عنوان یک آزمایشگاه زنده و استودیوی کاری برای یک برند جدید و هیجان‌انگیز عمل می‌کند. شورای شهر وست‌مینستر قصد دارد با بهره‌گیری از فضای خالی خرده‌فروشی در این بخش، کسب‌وکارهای کوچک‌مقیاس، برندهای داخلی و استعدادهای خلاق نوظهور را در یک فروشگاه خشت و ملات در مرکز لندن به نمایش درآورد. این خرده‌فروشان متعهد به تقویت مشاغلی هستند که به محیط‌زیست اهمیت می‌دهند و فضایی را فراهم می‌آورند که به آن‌ها و پایتخت کمک کند تا پیشرفت کنند.

برنامه پاپ‌آپ شورای شهر وست‌مینستر از زمان شروع تاکنون از ۳۸ برند جدید و در حال ظهور پشتیبانی کرده است. این برندهای نوظهور با بهره‌برداری از تجربیات خرده‌فروشی جدید موفق شدند در سراسر منطقه رشد یابند، پایگاه مشتریان خود را افزایش دهند و بتوانند نسبت به یافتن مغازه‌های خرده‌فروشی دائمی در سطح شهر برای خود اقدام کنند. پس از موفقیت این برنامه در سال گذشته، شورای شهر وست‌مینستر نیز اعلام کرد که در فاصله ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲ تعداد ۱۲ برند جدید به این مجموعه اضافه خواهد کرد چراکه این پروژه استعدادهای جدید و برندهای حرفه‌ای نوین و آینده‌نگرانه را قادر می‌سازد پلت‌فرمی برای رشد کسب‌وکار خود در قلب وست‌اند ایجاد کنند. تا این لحظه واحد شماره ۱۲ پیکادیلی آرکید میزبان پنج برند بوده است و تا پایان سال جاری هفت برند دیگر را نیز از این فضا بهره خواهند برد.

کد خبر 575355

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارلمان شهری پارلمان پارلمان جهان شوراي شهر شوراهای شهر شوراها شهرهای جهان اقدامات شهرهای جهان برندسازی شخصی خرده فروشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خرده فروشی پاپ آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • آیا با خرده های پاک کن می توان دوباره پاک کن ساخت؟ (فیلم)
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد