Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی صلواتی درمورد برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر استان اصفهان به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در این جلسه هماهنگی‌های مورد نیاز بین کمیته‌های مختلف برای هماهنگی اعزام زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

همچنین در این جلسه با توجه به تعطیلات پیش رو هماهنگی برای سفر‌های داخل استان نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به وجود یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس مسافربری در استان اصفهان گفت: در این ایام همه ناوگان برای خدمات رسانی به مردم فعال است.

۶ هزار زائر مرقد مطهر امام خمینی (ره) از اصفهان اعزام می‌شوندکه این زائران با استفاده از ۱۴۰ دستگاه اتوبوس مسافربری با خدمات رسانی لازم اعزام خواهند شد.

صلواتی می‌گوید: برای تأمین ایمنی سفر هماهنگی لازم با پلیس و دستگاه‌های امدادی انجام شده است همچنین مجتمع‌های بین راهی خدمات مورد نیاز را برای مسافران با بالاترین کیفیت و وضعیت بهداشتی ارائه خواهند کرد.
افزایش ۱۲ درصدی سفر در اصفهان
به گفته او نظارت بر روند سفر نیز در دستور کار است وتیم‌های بازرسی این امر را در دستور کار قرار داده‌اند.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه به افزایش سفر‌ها در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: امروز نسبت به مدت مشابه میزان سفر در استان اصفهان ۱۲ درصد افزایش داشته است.

صلواتی می‌گوید: پیش بینی می‌شود میزان سفر در روز‌های آینده افزایش بیشتری داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای ارتحال امام خمینی اتوبوس مسافربری استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی

خادمیاران رضوی فولاد کلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق به مدت ۴روز در چایخانه صحن مطهر امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی شروع به فعالیت و خدمت رسانی به زائرین کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079569 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • فیلم| تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان