Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه، ۱۱ خردادماه، شهرداری منطقه یک تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: ساختمان معروف به سنگ دوقلوی محله گلابدره با ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع خلاف دارای رأی قطعی کمیسیون ماده صد است و شهرداری منطقه یک و دادستانی آماده اعمال رأی و تخریب هستند ولی نیروی انتظامی همکاری نمی‌کند. ملک فوق فاقد هرگونه مجوز بوده و هیچگونه استحکام بنا و نظارت ناظر نیز ندارد و دارای رأی قطعی کمیسیون ماده صد به شماره رای ۱۴۰۰۰۳۰۱۵۹ مورخ  ۲۷ تیر ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه واکنش سرکلانتر شمال پلیس پایتخت را که ملک مذکور در حوزه استحفاظی آن واقع شده درپی داشت.  سرکلانتر شمال تهران نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «پلیس همواره بر همکاری و هم آفرینی در راستای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم اهتمام دارد و نیروی انتظامی همواره آمادگی هرگونه همکاری با سایر سازمان ها و نهادها را در چهارچوب ضوابط و مقررات دارد.»

ساختمان سنگ دوقلوی گلابدره

گفتنی است که ساختمان گلابدره در جوار حریم و به صورت کوهپایه ای در سنوات گذشته احداث شده در قسمت جنوبی به صورت ۸ طبقه روی همکف به انضمام ۲ طبقه زیرزمین، در شمال شرقی بیش از ۱۰ طبقه روی همکف به صورت تجمیع با ملک جنوبی بوده و در قسمت جنوب غربی نیز با تخریب کامل کوه و فضای سبز اقدام به تجمیع با دو ملک دیگر و احداث در ورودی راه پله دسترسی به کوچه شکیبایی و گل محمدی کرده است که در حال حاضر اکثر واحدها واگذار و فروخته شده و ساکن هستند که با هرگونه حادثه غیر مترقبه ای امکان ریزش و سانحه برای ساکنان آن وجود دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • سنگلج در خطر است!
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟